Recensie Jani(BUL) Vingerlingstraat 18/3 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
335
24/01/23
607
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lieve mooie dame , met mooie naturel borsten , lekkere kont en mooi poesje , babbeltje gedaan tijdens het opfrissen geen tijdsdruk blijft rustig en lief , tijdens het pijpen positioneerd ze zich zodanig dat je heel haar lichaam kan bekoren , strelen. Ze kijkt je ook regelmatig recht in de ogen tijdens het pijpen en dat vind ik zo geil.
Tijdens het neuken ging zij eerst on top zodat ik haar mooie borsten en tepels kon bewerken en likken maar ze vroeg al snel of ik wou wisselen van positie , ik koos voor doggy en dat vonden we beide geweldig ,ik neuk een dame graag rustig met rustige stoten en niet als een konijn tegen 250per minuut en ze begon dus steeds met haar kont tegen mijn dijen te duwen om het vooruit te laten gaan , dat vond ik wel een minpuntje.toch lekker klaar gekomen tijdens doggy met een mooi zicht op haar lekker kontje en sexy rug. Tijdens het aftersex wasje en aankleden nog een leuke babbel gehad waarin ze vertelde dat ze in April haar familie gaat bezoeken.
Ga haar zeker nog eens bezoeken en dan wil ik het volledige plaatje , beffen , vingeren en aan haar kleine sexy teentjes zuigen.
 
Laatst bewerkt:
Is dit misschien dezelfde als deze?
Hey Paulus nee dat is ze niet , ze zit echt op 18/3 vlak naast de peepshow al een hele tijd vertelde ze mij had haar ook nog nooit gezien , ben wel blij dat ik haar ontmoet heb echt een mooie lieve dame.
 
Het is Jani, die voor de corona lange tijd in Vingerlingstraat 15/1 zat, haar borsten zijn niet naturel zoals Jantje69 schrijft. Ik heb haar nog gekend met haar kleine fijne borstjes. Haar nieuwe borsten zijn mooi en voelen zacht aan. In haar beginjaren deed ze zelfs nzc, dat doet ze nu al lang niet meer. Het verstand komt na de jaren. Voorts inderdaad een lieve meid maar inzake de sex beschrijf ik het als het huisvrouwtjesex, als jullie verstaan wat ik bedoel 😂.
 
Het is Jani, die voor de corona lange tijd in Vingerlingstraat 15/1 zat, haar borsten zijn niet naturel zoals Jantje69 schrijft. Ik heb haar nog gekend met haar kleine fijne borstjes. Haar nieuwe borsten zijn mooi en voelen zacht aan. In haar beginjaren deed ze zelfs nzc, dat doet ze nu al lang niet meer. Het verstand komt na de jaren. Voorts inderdaad een lieve meid maar inzake de sex beschrijf ik het als het huisvrouwtjesex, als jullie verstaan wat ik bedoel 😂.
Kan inderdaad ook Jani zijn , verkeerd verstaan dan☺️ , een goede chirurg geweest want ik heb niks gezien of gevoeld dat aan die mooie borstjes is gewerkt.Zal de naam aanpassen bedankt @Watchme . Is al dertig jaar geleden dat ik nog eens in het SKW was geweest , toen mocht je er nog met de wagen doorrijden , moet dus nog veel terug ontdekken , ben al heel blij met de plattegrond hier op het forum zodat ik toch al een beetje kan volgen kwa straat en Nr.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag een toertje gedaan in het SKW. Had gehoopt vlug mijn goesting te vinden, maar dat viel toch wat tegen. Enerzijds was er nog niet zo veel keuze vroeg in de middag en de dames die ik bij mij 1ste ronde op het oog had, bleven achteraf zeer lang bezet.
Het raam van Dora staat te huur, dat was alvast geen optie, Kristine op SS 23/5 blijkt niet van beffen te houden en viel hierdoor ook al af.
Na lang talmen uiteindelijk gekozen voor de vrij knappe Jenny op VS 18/3. Ze lijkt eerder zuiders, maar komt uit Bulgarije, komt sympathiek over en spreekt een aardig mondje Engels en zelfs wat Nederlands.
Afgesproken voor het standaardtarief waarbij ik haar ook mocht likken. Mij zelf verfrist aan de lavabo terwijl zij zich uitkleedde, het duurde bij mij allemaal net iets langer. Dame heeft een mooie B-cup en een lekkere poep.
Ze legde zich neer op het bed waarna we elkaar wat knuffelden, kussen vermeed ze echter, haar vrij lang gebeft waarbij ze wel leek te genieten en zeer nat werd, maar zich toch nooit volledig ontspande. Achteraf heeft ze mij PMC, was wat eentonig, maar ook niet slecht. Uiteindelijk afgemaakt met haar on top waarbij ik vrij hard mocht gaan en haar mooie borsten mocht kneden. Ook hier was weinig zoenen mogelijk.
Hoewel dit een sympathieke en mooie dame is, is het herhalingsgevaar voor mij zeer beperkt. Anderen bevalt ze misschien beter, want ze is veelvuldig bezet.
BTW: heeft iemand ervaring met de dame op VVR 13/3 of 2. Draag steeds een blazer/colbert waarbij de welvingen van haar borsten zichtbaar zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan