Janice Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even app-contact met Janice en kreeg daarbij haar prijslijst.
Die vond ik persoonlijk nogal aan de hoge kant voor een massage.
Dus eigenlijk mijn vraag voor de ervaringsdeskundige is zij het waard?
 
Onlangs heb ik Janice nog bezocht. Was een klein feestje.Net appartement, mooie massageruimte, zeer vaardige handen en lekker vol lijf. Ik mocht overal aanzitten. Over extra's hebben we het niet gehad, maar dat was ook niet nodig. Herhalingsgevaar is hoog.
 
Onlangs heb ik Janice nog bezocht. Was een klein feestje.Net appartement, mooie massageruimte, zeer vaardige handen en lekker vol lijf. Ik mocht overal aanzitten. Over extra's hebben we het niet gehad, maar dat was ook niet nodig. Herhalingsgevaar is hoog.
Bedankt👍, word nu wel lichtelijk nieuwsgierig, hoop nog op een uitgebreidere review🙄
 
Volgens mij een kleine C of grote B. Maar dat maakt bij haar niet uit. Ze brengt je toch goed naar een hoogtepunt.
Hierbij nog extra info over Janice:

Behandeling 1
De erotisch ontspannings Lingam massage is een intense penis massage
(op tafel) zie voorbeeld video lingam massage
https://nl.xhamster.com/videos/ecstatic-and-relaxing-lingam-massage-953561
Prijs vanaf
30min 85euro(kennismaking)
60min 125euro
90min 185 euro
Behandeling 2
B2b ontspaning massage in combinatie met een penismassage(lingam)
De massage word gedaan met gehele lichaam.. Ik gebruik daar bij mijn handen , borsten, billen. ik zal dan over jouw heen geleiden . Met gebruik van warme olie (op bed)
Ook Wederzijdse speelse massage mogelijk( Elkaar masseren)
Prijs vanaf
30min 100
45min 125
60min 150 euro.
90min 200 euro
behandeling 3
kinky speels teasing massage
bv; vastbinden (touw/panty) / tepelknijpers/ blinddoeken/ kaarsvet. of andere wensen/fantasieen. graag duidelijk doorgeven!.😈🔥💆🏽‍♀️
30min 100 euro
45min 150 euro
60min 200 euro
Alle massage zijn met een handmatig hoogte punt🍆💦
Let op :Geef duidelijk door welke massage jij graag wilt met een dag en tijd en hoelang jij wilt ontspannen
bedankt 💆🏽‍♀️🍑🍆💦
graag alleen bellen of what's app voor afspraak geen sms of emails!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan