WHEM Janphen Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, met dat salon zelf heb ik nog geen ervaring.
Wel met één van de dames die er werkt, PON.
Zij werkte bij Ruen Thai 1 te Mechelen omstreeks 2007 toen ook Shia en Joy en Tip daar werkten.
Pon was toen een hete donder zonder enige taboes, maar of ze dat nog is, weet ik niet. Ze is ondertussen toch wel minstens 50j lijkt me...
 
Ik denk dat die salon al afgeschreven is, vroeger ging ik er vaak naar 1 meisje een slanke. Was 1 van de weinige Thaise meisjes waar ik echt super de luxe sex mee had! Van begin tot einde actie! Da was echt een geil Thaise dame
 
Deze week eens binnengesprongen. In vergelijking met Thai buttefly Kampenhout is Janphen verouderd. Een service zoals bij Kitty in Rumst krijg je bij Janphen niet maar Kitty is mss eerder uitzonderlijk
 
Bezoekje gemaakt vandaag.
Wou eerst voor Rita of de nieuwe gaan , gezien op de website.
Enkel Joy beschikbaar , ken ik nog van minstens 10 jaar geleden.
De foto.s op de website dateren nog van die tijd.
Joy doet open en toen ik boven sprak van 2 uur werd ze enthousiast.
Ik stelde haar 250 euro in voor 2 u all in .
Direct hard gepijpt , en kwam ze op mij zitten .... dat had al iets anders gemogen.
10 keer op en neer wippen , en ze hoopte al dat mijn kwakje er al in lag.
Niet dus , de tweede condoom gepakt ??? en weer als een sneltrein erover..
weer hetzelfde ritueel , je moet liefst binnen de 10 stoten klaarkomen.

Toen dat niet gebeurde was er eindelijk een beetje GFE interractie.
Uiteindelijk een menselijke massage gekregen en klaargetrokken.

Toen was er een uur voorbij.

Dan heeft ze nog een halfuurtje verder gemasseerd , en suggereerde ze om naar de douche te gaan.
Toen heb ik haar gevraagd om nog eens te neuken , wat ze ook toestond...

Moraal van het verhaal , en ik had het moeten weten....
Boek eerst een uurtje zonder opties , de rest volgt wel.

Was het totaal slecht ... nee dat mag ik ook niet zeggen.
Zou ik dat nog eens doen , zeker niet.

De massages in MTM zijn veel beter.
De pure erotiek , daar zijn ook betere adressen voor.

De combinatie van de 2 is wat ik wil...
En graag een beetje betaalbaar.
 
Gisteren bezoekje gemaakt, ging binnen zonder afspraak. Rita kwam direct naar buiten en nam me mee naar boven. Eerst gedouched en daarna 80 betaald voor massage maar er waren nog extra opties zei ze. Begon met een aangename massage daarna vroeg ik wat de extras waren : pijpen met condoom en intieme sex. meerprijs 70 euro. Ze begon met goede hj en sensuele aanrakingen, daarna kwam ze op me zitten, lekker haar kutje wat gelikt en daarna begon ze te pijpen, was eerder gewoon pijpen niks speciaal, daarna mocht ik haar in verschillende standjes goed pakken en op haar borsten klaarkomen. Goede ervaring maar ik denk dat er voor die prijs wel beter is!
 
Iemand ervarig met Bee?

Leeftijd lijkt me een tikkeltje overdreven naar beneden, maar als de foto's een beetje waarheidsgetrouw zijn, dan lijkt het me de moeite wel waard....

Locatie is wel een beetje ruk, ben er ooit eens geweest voor een dame die ik in saithai al eens gezien had.... Was helaas niet zo spontaan als sommige recensies toen vermoedden....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan