Recensie Jasmin, Massageplanet Maasmechelen. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.437
30/06/21
1.660
123
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/onze-lieve-spontane-jasmin.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Op Redlights gevonden, omschrijving en fysiek op de foto's leken "geheel mijn ding" en dat bleek ook zo te zijn. :)

Ze ontvangt niet vaak dus informeren wanneer is wel aan te raden, voor mij was het vandaag de eerste kennismaking met deze jongedame.
Ben zelf niet veel groter dus dat past prima, ze is een klein, slank en mooi strak poppetje, prompte kleine borstjes die haar prima passen.
Na kennismaking gezamenlijk onder de douche, hygiëne staat voorop.
Desgevraagd doet ze dit al enkele jaren en met veel plezier, nu nieuw bij Massageplanet en is voor mij ook het eerste bezoekje daar, niet naast de deur maar moest maar een keer.
Lingham gevraagd, werd echter een combi van B2B wat ze gewoon goed doet, sensueel en met veel (hete!) olie werden eerst m'n achterkant en benen goed doorkneed, lekker en ontspannend, zeker wanneer ze over gaat naar B2B kronkelt ze lekker over je heen.
Bijtijds om mogen draaien waarna ze zich op de voorkant focust, zowel masserend als glibberend over je lijf, goed uitzicht ook.
Haar met respect aanraken is ook geen probleem en ze ziet er niet alleen strak uit, ze is ook strak. Turnlijfje?? nee, veel zwemmen is haar geheim.
Het Linham/edging deel beetje moeten sturen qua tempo wat ze goed oppikte, nam de tijd hiervoor en dat heeft veruit mijn voorkeur. :love:

Resultaat was er ook naar, langzaam maar zeker kwam orgasme opzetten en zette ook door gelukkig, spetterend klaargekomen en even bij mogen komen voordat ze me in de douche een tweede keer afschrobde.
Goede eerste kennismaking, smaakt naar meer.......,

Jasmin bedankt voor je inzet, graag tot ziens. (y)😘
 
Pagina bestaat niet meer.
Bij Thaise Lelie in Kinrooi werkt een Jasmin of Yasmin die op de beschrijving lijkt. Beetje bijbetalen op de massage (€70) en dan gaat de trucendoos open. Alles kan behalve anaal en zoenen.
 

Op Redlights gevonden, omschrijving en fysiek op de foto's leken "geheel mijn ding" en dat bleek ook zo te zijn. :)

Ze ontvangt niet vaak dus informeren wanneer is wel aan te raden, voor mij was het vandaag de eerste kennismaking met deze jongedame.
Ben zelf niet veel groter dus dat past prima, ze is een klein, slank en mooi strak poppetje, prompte kleine borstjes die haar prima passen.
Na kennismaking gezamenlijk onder de douche, hygiëne staat voorop.
Desgevraagd doet ze dit al enkele jaren en met veel plezier, nu nieuw bij Massageplanet en is voor mij ook het eerste bezoekje daar, niet naast de deur maar moest maar een keer.
Lingham gevraagd, werd echter een combi van B2B wat ze gewoon goed doet, sensueel en met veel (hete!) olie werden eerst m'n achterkant en benen goed doorkneed, lekker en ontspannend, zeker wanneer ze over gaat naar B2B kronkelt ze lekker over je heen.
Bijtijds om mogen draaien waarna ze zich op de voorkant focust, zowel masserend als glibberend over je lijf, goed uitzicht ook.
Haar met respect aanraken is ook geen probleem en ze ziet er niet alleen strak uit, ze is ook strak. Turnlijfje?? nee, veel zwemmen is haar geheim.
Het Linham/edging deel beetje moeten sturen qua tempo wat ze goed oppikte, nam de tijd hiervoor en dat heeft veruit mijn voorkeur. :love:

Resultaat was er ook naar, langzaam maar zeker kwam orgasme opzetten en zette ook door gelukkig, spetterend klaargekomen en even bij mogen komen voordat ze me in de douche een tweede keer afschrobde.
Goede eerste kennismaking, smaakt naar meer.......,

Jasmin bedankt voor je inzet, graag tot ziens. (y)😘
Weet iemand of Massageplanet nog bestaat in Maasmechelen? Site werkt in ieder geval niet meer
 
Weet iemand of Massageplanet nog bestaat in Maasmechelen? Site werkt in ieder geval niet meer
Het is opgedoekt. 3 jaar huurcontract voor het apartement, en ik herinner me een van de eerste clienten geweest te zijn. Ik vroeg voor een Nuru en dat hadden ze nog niet gedaan maar de olie was al besteld maar het opwarm apparaatje dus nog niet (werd in de microwave geduwt). Dus die lange blonde juffrouw kwam het doen, en haar hollands maatje (deed veel sport) deed mee voor dezelfde prijs "Om het te leren". Ik betaalde voor 1 uur maar betaalde bij voor nog een uurtje. Sja. :D
 
Het is opgedoekt. 3 jaar huurcontract voor het apartement, en ik herinner me een van de eerste clienten geweest te zijn. Ik vroeg voor een Nuru en dat hadden ze nog niet gedaan maar de olie was al besteld maar het opwarm apparaatje dus nog niet (werd in de microwave geduwt). Dus die lange blonde juffrouw kwam het doen, en haar hollands maatje (deed veel sport) deed mee voor dezelfde prijs "Om het te leren". Ik betaalde voor 1 uur maar betaalde bij voor nog een uurtje. Sja. :D
Was een leuk plekje......dus die zijn dus ook niet verhuisd...weet je toevallig of er nog zoiets ergens ligt in de buurt behalve massagewereld?
 
Zou dat PhuThai kunnen zijn? Massagsalon viel me op, denk niet dat het er al lang ligt op die lokatie. In Rekem net voorbij de aldi. Maar lijkt me normaal salon op website.
 
Ik weet het salon liggen. Kwam er onlangs voorbij tijdens sluiting. Deel van de masseuses stond buiten. Bij happy ending salons gaat het meer verborgen er aan toe.
Ook geeft de website niet prijs of er erotische massage wordt gegeven. Prijzen lijken massage-only. Binnenkort testen.
 
Zou dat PhuThai kunnen zijn? Massagsalon viel me op, denk niet dat het er al lang ligt op die lokatie. In Rekem net voorbij de aldi. Maar lijkt me normaal salon op website.

Vandaag bij Phuthai geweest voor een sportmassage. Zitten er sinds september 2023.
Prima massage, redelijk geprijsd. Douchen werd niet aangeboden, had thuis al gedoucht. Ruimte is met gordijnen en schermen onderverdeeld, je hebt voldoende privacy, maar bij normale gesprekstoon kun je het gesprek van de buren volgen. Er was verder geen klandizie toen ik er was.
Prima massage, tijd werd ook geheel vol gemaakt en beetje overschreden.
Het is wat het is, massagesalon. Geen happy ending, laat staan sex.
Onderbroek moet je aan houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan