- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/onze-lieve-spontane-jasmin.html
- Totale kosten (in euro)
- 140

Massageplanet Onze lieve spontane Jasmin
Hallo lieve massage liefhebbers mijn naam is Jasmin een leuke spontane Nederlandse meid van 27 jaar oud. Heerlijk vind ik het om te

Op Redlights gevonden, omschrijving en fysiek op de foto's leken "geheel mijn ding" en dat bleek ook zo te zijn.
Ze ontvangt niet vaak dus informeren wanneer is wel aan te raden, voor mij was het vandaag de eerste kennismaking met deze jongedame.
Ben zelf niet veel groter dus dat past prima, ze is een klein, slank en mooi strak poppetje, prompte kleine borstjes die haar prima passen.
Na kennismaking gezamenlijk onder de douche, hygiëne staat voorop.
Desgevraagd doet ze dit al enkele jaren en met veel plezier, nu nieuw bij Massageplanet en is voor mij ook het eerste bezoekje daar, niet naast de deur maar moest maar een keer.
Lingham gevraagd, werd echter een combi van B2B wat ze gewoon goed doet, sensueel en met veel (hete!) olie werden eerst m'n achterkant en benen goed doorkneed, lekker en ontspannend, zeker wanneer ze over gaat naar B2B kronkelt ze lekker over je heen.
Bijtijds om mogen draaien waarna ze zich op de voorkant focust, zowel masserend als glibberend over je lijf, goed uitzicht ook.
Haar met respect aanraken is ook geen probleem en ze ziet er niet alleen strak uit, ze is ook strak. Turnlijfje?? nee, veel zwemmen is haar geheim.
Het Linham/edging deel beetje moeten sturen qua tempo wat ze goed oppikte, nam de tijd hiervoor en dat heeft veruit mijn voorkeur.
Resultaat was er ook naar, langzaam maar zeker kwam orgasme opzetten en zette ook door gelukkig, spetterend klaargekomen en even bij mogen komen voordat ze me in de douche een tweede keer afschrobde.
Goede eerste kennismaking, smaakt naar meer.......,
Jasmin bedankt voor je inzet, graag tot ziens.