Recensie Jasmin (Roe), Ruysdaelkade 135L vh Doubletstraat 34 k3 (v/h Geleenstraat 23 k5) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week Yasmin bezocht in de Doubletstraat. Schijnbaar wisselt ze af, ik had haar dan ook pas 1x gezien in de Doubletstraat. Maar aan de berichten denk ik het juiste topic te pakken te hebben.

Gevraagd naar de mogelijkheden en naar binnen. Ze wees naar de trap en zo galant als ik ben liet ik haar voorgaan. Ze grapte dat ik alleen maar van het uitzicht wilde genieten... Ze had me helemaal door;)

Pijpen doet ze lekker met afwisseling en keek me soms geil aan met haar mooie ogen. Neuken in verschillende standjes waar cowgirl het niet ging worden vanwege spierpijn. Ze probeerde het wel nog even dat toch aangeeft dat het niet geheel een smoesje was. Afgemaakt met de hand waar ze blij verrast was van de hoeveelheid.

Yasmin is een mooie jonge dame, echt een poppetje met een strak lichaam en leuke inzet. Zowel voor als na de daad direct op de telefoon, maar op de een of andere manier stoorde mij het bij haar niet echt. Tijdens de date volledige aandacht en een leuke en bovendien erg knappe dame. Ze gaat in de zomer weer terug naar Roemenië en pakt binnenkort nog tussendoor een weekje vrij in haar thuisland. Ik ga nog wel eens op herhaling
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Jasmin(Roe), Den Haag, Doubletstraat 34 k3

Al weken gluur ik regelmatig naar Doublet 34k3 om een glimp op te vangen van Gia vanwege de goede recensies en heb haar 1 keer gezien.
Ik herinnerde me een tatoeage van een soort kroon tussen haar borsten en zag altijd een soort handdoek over haar stoel hangen.

Vandaag zag ik een slanke jongedame in het pand met een grote drink-beker in haar hand, babbelend met een dikke blonde dvd in het raampje naast haar.
Een mede-wandelaar trok haar aandacht en non-verbaal werd hij door haar binnengetrokken.
Ik liep al een tijdje rond en besloot mijn beurt af te wachten in de auto met een flesje water en een jointje.

Een kwartiertje later begon ik weer een rondje en na een tijdje zag ik haar weer in pand 34, een beetje achter de andere aanwezige dvp's.
Ik vervoegde me naar haar raam, maakte oogkontakt en ze gebaarde met 4 vingers waar ik instemmend knikte.
Ze zag er heerlijk plastic-fantastic uit, een zwarte kamerjas en slank.
De deur ging open en ik volgde haar richting haar kamertje op de eerste verdieping.

Ze ging op haar bed zitten met haar telefoon in haar hand, ik legde mijn spullen neer op een kastje bij het raam.
Ik uitte haar mijn wensen en ze antwoordde dat dat 30 extra kostte, waarna ik haar het geld overhandigde.
Terwijl ze met haar telefoon speelde wees ze naar de wasbak voor een wasbeurt en waar ik mijn kleding kon uitdoen.
Tijdens het wassen van mijn pik vroeg ik haar naam waarna ze antwoordde met Jasmin.

Ze ziet er geweldig uit maar ik was toch lichtelijk teleurgesteld want ik had al een vermoeden hoe dit zou aflopen.

Ik nam plaats op haar bed, ze legde haar telefoon weg en vertelde mij hoe ik moest liggen.
Dat vind ik al niet prettig en nadat ik volgens haar goed lag nam ze aan de zijkant plaats met haar lichaam op pijp-hoogte.
Haar lijfje was binnen handbereik en ik voelde even aan haar strakke borsten en haar harde reet.

Ze nam mijn penis in haar mond en langzaam zoog ze hem harder terwijl ze in de spiegel keek en naar mij.
Ik moet wel zeggen dat het er fantastisch uitzag, een heerlijk gezichtje dat zachtjes mijn pik in haar mond stak.
Ook het afwisselend kijken tussen spiegel en haar gezicht zorgde voor voldoende opwinding.
Ze voegde zich tussen mijn benen op mijn verzoek en ging verder met haar pijpbeurtje.

Het was een prachtig uitzicht maar al snel wilde ze neuken.
Ik liet haar nog even doorpijpen en na een paar minuten vroeg ik haar om een condoom.
Ondanks haar nagels bracht ze het rubbertje vakkundig om en ze ging op haar rug.
Mijn pik drong langzaam haar vagina in en ik genoot vooral van het aanblik.

Een heerlijk gezichtje, een superstrak lijf, slanke benen langs mijn lijf en langzaam mijn pik pompend in haar.
Ik wisselde van positie, zij in doggy met haar gezicht naar de spiegel en ik staande achter haar.
Haar reet zag er heerlijk uit, mijn pik stotend in haar en nadat ze mijn ballen masseerde kwam ik kreunend klaar.

Jasmin ziet er prachtig uit met een tatoeage over haar schouder en bovenkant borst maar niet bevredigend voor mij.
Ze is heerlijk door de chirurg gemodificeerd, met lekkere lippen, mooie plastieke borsten en een lekker jong, strak lichaam en benen.
Geen vervelend gedrag maar meer afwerk-modus en weinig interactie.

Ze pijpt zonder condoom maar met weinig motivatie of beleving.
Het is dat ik al blij ben om mijn pik in haar mond te zien maar het maakte mij niet super-opgewonden hoewel ze wel haar tong gebruikte en niet te snel of te hard door-zoog.
Ze laat zichzelf neuken maar voelde weinig stimulatie hoewel ze je wel lief aankijkt en je laat pompen.

Kortom voor mij niet opwindend genoeg, een standaard slechte afwerkbeurt door een mooie dame die zich niet teveel wil inspannen of niet net wil doen alsof.
Dit soort meisjes probeer ik altijd te vermijden aangezien ik het dan al snel zonde van mijn geld vindt.

Herhalingsgevaar? Nee, het is een prachtig meisje maar niet de service waar ik naar op zoek ben.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weekjes geleden bezocht toen de straat net open lag. Bij mij vroeg ze 50 als starttarief, misschien omdat ik haar al twee keer eerder had bezocht zowel privé ontvangst en in de Geleenstraat en dan voor een wat langere date. Normaal zit in de Doublet ver achterin het kamertje waar er geen contact te maken valt. Maar nu de straat helemaal open ligt en haar buurvrouw Gia er ook niet is, maakt ze wel oogcontact met de straat. Ik had geen 50 gepast dus 60 betaald en gevraagd om rustiger aan te doen. Ze was bij mij vriendelijk maar toch wat afstandelijk. Bij missio mocht ik niet op haar liggen want ze vond het te zwaar. Kan ik op zich best in meekomen, maar aan de andere kant ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt bij andere dames. Mijn vorige twee dates waren wel prima maar deze keer ietwat tegenvallend. Herhalingsgevaar is nu wel beperkt.
 
Is zij nog actief?
Schijnbaar in Amsterdam, zie bericht 15020 in Den Haag algemeen.

Vandaag eens een dagje Amsterdam en niet eens om te wandelen maar uit nieuwsgierigheid toch een kijkje genomen en zag bekende gezichten uit de Doubletstraat in de Oude Nieuwstraat.

Daniella die kort op 29 heeft gewerkt, Jasmin van 34 en Carla van 30/77

//Edit mod: Hier de link.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2weken terug zat ze nog in Roemenië. Maar kennelijk nu in A'dam. Kan jij dat bevestigen Paulus?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schijnbaar in Amsterdam, zie bericht 15020 in Den Haag algemeen.

Vandaag eens een dagje Amsterdam en niet eens om te wandelen maar uit nieuwsgierigheid toch een kijkje genomen en zag bekende gezichten uit de Doubletstraat in de Oude Nieuwstraat.

Daniella die kort op 29 heeft gewerkt, Jasmin van 34 en Carla van 30/77

//Edit mod: Hier de link.
Dit bericht is dus van een week geleden.....
 
Vreemd oo haar werk telefoon niet online en geen reactie, en haar laatste reactie v 2 weken geleden was dat ze op vakantie in Roemenie was
geen paniek dames hebben ook nog een leven, vakantie vriendjes familie kindjes....als ze even niet bereikbaar zijn willen ze gewoon even geen contact met ons...zo moeilijk is het allemaal niet....
 
Dat is juist de vraag meerdere klanten zien haar werken, maar niet reageren op aps. By the way voorheen apte ze wel met een antwoord dan dat ze er wel of niet was. Dus dit is een totaal ander patroon en dat bij meerdere vaste klanten. Daarom juist de vraag. De rest wat normaal logisch kan zijn in dit soort situaties kon ik ook wel logisch bedenken😉
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ook geweest bij haar.
Was niet echt tevreden.
Ik ga 1-2 x per week naar de dvp. Meestal ben ik tevreden.
Hier blijft het bij ene keer
 
Terug
Bovenaan Onderaan