Recensie Jasmin (Roe), Ruysdaelkade 135L vh Doubletstraat 34 k3 (v/h Geleenstraat 23 k5) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Asics46

Wandelaar
Forumpionier
40
03/07/21
29
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.smdome.com/tag/kinkygirl-jasmin/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug Jasmin weer bezocht. Altijd een naambordje achter het raam. Voorheen ook bekend als Renata.
zwart, kinky, gekleed, zwart haar, zeer slank, 1.60m lang maar achter het altijd met high heels. Superlekker figuurtje met siliconenboobs C/D cup. Ik heb al vaak bezocht. Ze is nooit erg spraakzaam maar wel vriendelijk. Doet soft en hard sm. Daar ben ik niet zo van maar gewoon standaard sex doet ze ook. Voor mij prima service met goede hygiene. Blijft een lekker ding die relaxed is. Zoent niet. Zie dat ze nu in Amsterdam adverteerd als Priveontvangst…..wellicht vertrokken uit Den Haag??
 
Haar bordje hing er vandaag wel, maar ik heb haar zelf niet gezien. En ik heb best een tijd rondgelopen. @Paulus2 heb jij haar nog gezien, of was ze er inderdaad niet? Ik vind het altijd minder als een dame bij afwezigheid haar bordje laat hangen. Leidt toch tot voor niks wachten.
 
Ik heb haar ook niet gezien, volgens mij was ze er inderdaad niet.
Ben het met je eens dat dames beter hun bordje kunnen weghalen als ze naar huis gaan.
Er zijn ook dames die hun bordje al weghalen als ze hun laatste klant hebben
 
Op haar kinkydevils-pagina staan wel een paar "normale" sexuele mogelijkheden, zelfde als op haar kinky-advertentie, nu offline, stonden. Of het allemaal klopt weet ik niet.

Vandaag een tijdje op haar gewacht maar ze verscheen niet. Gordijntje open en spullen op de stoel, maar geen dame.
 
Op het bordje staat toch "kinky sex" . Dat betekent dat ze intiem doet. En ze zat hiervoor in de Doublet. Eerst op nr 23 Doub, daarna verhuist naar 34.
Had haar prive bezocht in de lockdown, was een prima bezoek. Bij het raam is ze best afstandelijk en kijkt ze liever naar haar telefoon dan naar de wandelaars. Maar bij haar privebezoek best vriendelijk en minder stil dan verwacht. Maar toen we klaar waren greep ze weer direct naar haar telefoon en dat vind ik dan weer jammer.

Op de Doub kreeg ik al helemaal geen contact met haar, ze was vooral met andere dames aan het praten en zat helemaal achterin verscholen. Want was wel benieuwd welke tarieven ze hanteerde. En ze was daar nooit bezet. Verbaasd toen ik haar vorige week even voor raam zag in de Geleen dat ze wel oogcontact met mij maakte.
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9112567-jasmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk vandaag Jasmin in het echt gezien en niet alleen maar haar bordje.
Wat een prachtige vrouw! Heerlijk slank lichaam met een fantastisch rond en strak kontje.
Ik vroeg haar aan het raam naar soft-erotisch kinky spelen/teasen met haar rimmen. Dat kon allemaal, dus ik naar binnen.

Heerlijk lang en zachtjes door haar gestreeld, afwisselend lichaam en edele delen, waardoor de opwinding langzaam steeg ... tot ze me als slotakkoord haar kontgaatje aanbod en me subtiel en zachtjes af ging trekken. Geen hardhandig eentonig gesjor, maar met gevoel, afwisselend stoppen en weer doorgaan ... het leek bijna een soort "edging". Zo goed maak ik dit zelden mee. Dit in combinatie met haar goddelijke kontje op mijn gezicht en mijn tong in haar aarsje bracht me tot een geweldig hoogtepunt.

Ze is inderdaad wel met haar telefoon bezig voor en na de daad, maar ik heb ook een normaal gesprek met haar kunnen voeren, over haar werk en wat ze daar allemaal meemaakt, en toen legde ze haar telefoon ook weg. Dus ze staat ook wel open voor een beetje sociaal contact.
 

Zeer fraaie (gezichts)foto... ?
 
Ik zag haar gisteren, liep even snel door de straat rond 5. Ik heb haar niet gesproken, valt moeilijk contact met haar te maken als ze helemaal achterin verscholen zit. Apart wel, want de laatste tijd in de Geleenstraat zag ik haar juist minder op de telefoon kijken en meer oogcontact maken met e straat.
 
Blijft bijzonder steeds haar wissels tussen Geleen en Doublet. Haar kamer in de Doublet ken ik niet maar lijkt mij minder uitnodigend dan die op de Geleen die ik goed ken.
 
Gisteren was zij in doublet. Samen met Gia op 34. Zat groot ten deels met Gia te praten en op haar telefoon te spelen. Verschuilend achter Gia. Toen Gia te werk ging liep zij naar een vriendin op 29k1. Kennelijk had ze geen zin om te werken.
 
Hi, ben nieuw hier en na inlezen van diverse recencies ben ik benieuwd wie Jasmin is. Mijn dank daar voor. Ze was alleen op een stoel met haar mobiel te spelen en ik vroeg wat de mogelijkheden waren, alleen had ze slechts 20 min tijd want daarna kwam iemand kleding verkopen oid.

Voor pzc geldt een toeslag van €20 en aangezien ik thuis net geschoren en gedoucht heb, werd kleine Florin zo in de mond gestopt zonder enige voorspel. Pijpen is wel eentonig en na 10 min moest ik gaan neuken, dus condoom erop en een pot gel erop🙄. Daar word ik niet geil van want stijve Florin werd opeens kleine Florin. Alhoewel ik wel geneukt ben, ben ik niet klaargekomen. Jasmin is een mooie lieve slanke dame waar ik nog wel op herhaling ga. Bij vertrek vroeg ik of ze de volgende keer 1 uur kon pzc, voor €150 was het geen probleem. Na de daad zat ze indeedaad gelijk aan de telefoon, niet storend voor mij, eerder een verslaving van haar op Insta.
 
Maandje geleden nog een trio gedaan met Jasmin en Gia nu ik het zeg moet ik maar weer eens afspreken is best voor herhaling vatbaar. Hoop dat de dames nog even bij elkaar blijven staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan