Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJarenlang in laufhauses in duitsland gewandeld.Soms ligt er een handdoek of een tas op een stoel, en/of brandt er licht. Die kan je dan ook meetellen lijkt me.
Is er meer info over haar?16k vooroon stond alexandria
ze heet AlexnadraIs er meer info over haar?
Was zo'n 2 dagen geleden bij haar geweest heel laat, en vond het wel een goeie ervaring.heeft er iemand ervaring met Sabrina van Doubletstraat 38 k1 een jonge Roemeense bbw donkerblond haar zwarte bril Ik heb haar even gesproken vond haar wel een aantrekkelijke meid maar niet naar binnen gegaan omdat ze vrij ongeïnteresseerd was ze zat alleen op haar telefoon te kijken gaf korte antwoorden alleen normaal seks als mogelijk 15 minuten €50 30 minuten €100 enzovoort verder geen extra mogelijk Misschien heeft iemand een goede ervaring met haar op de kamer?
Ze waren er wel ...Ok, je hebt 47 dames geteld met je ogen. Maar hoeveel van deze dames waren qua uiterlijk ook een bezoek waard?
ps: Ik heb tussen 14.00 en 17.00 echt geen 47 dames geteld, maar misschien ligt het aan mijn slechte ogen![]()
Ik zie al die tientallen dames ook nooit, maar ik wandel vroeger.Ik heb tussen 14.00 en 17.00 echt geen 47 dames geteld, maar misschien ligt het aan mijn slechte ogen
De vraag die nog niet beantwoord is en wel gesteld of van die zogenaamde 47 aanwezigen ook nog wat moois ertussen stond.Er kunnen toch ca 20 dames bezet zijn en dan ca 27 vrij staan op dat moment? Kwestie van goed en langer observeren en tellen
ja zeker die bus heb ik ook zien staan, maar een jaar of 15 a 20 geleden stapte de Dames nog uit om achter het raam te werkenIk zie al die tientallen dames ook nooit, maar ik wandel vroeger.
Wel zie ik vaak een bus staan om de hoek, zo'n grote touringcar.
Daar hoor ik altijd gegiechel vandaan komen.
Waarschijnlijk zitten daarin al die lekkere meiden te wachten totdat ik de straat weer uitloop, chagrijnig en met een volle zak...
grrrr
hihihi
Klopt, ze gingen in ieder geval eerder/vroeger werken.een jaar of 15 a 20 geleden stapte de Dames nog uit om achter het raam te werken
het valt mij ook op dat de dames steeds later starten met werkenKlopt, ze gingen in ieder geval eerder/vroeger werken.
Die fijne tijden ben ik nog gewend.
Ik blijf nog een beetje hangen in de hoop dat dat ooit weer terugkomt.
Daarom klaag ik soms als er weinig dames zijn, als ik er vrij vroeg ben.
Ik weet dat dat geen zin heeft dus ik doe mijn best om positief te blijven.
Volgend jaar hopelijk meer succes, wandelbroeders![]()
Dus je bent weer met een volle zak, naar huis gereden?Was gisteravond rond 10 uur in de geleenstraat, was vooral druk met wandelaars, groepjes met beschonken oost europeanen. Qua dames, heb een half uurtje rond gelopen denk ik was het redelijk beperkt. Van de dames die ik ken zag ik Alice van 45k1 een aantal heren wegsturen, Aysha, en Oksana. Voor de rest erg beperkt met maar een handvol andere dames.
47 is best wel veelOk, je hebt 47 dames geteld met je ogen. Maar hoeveel van deze dames waren qua uiterlijk ook een bezoek waard?
ps: Ik heb tussen 14.00 en 17.00 echt geen 47 dames geteld, maar misschien ligt het aan mijn slechte ogen![]()
Alice stuurt iedereen weg vaak ook vaste klantenzag ik Alice van 45k1 een aantal heren wegsturen
Waarom dan?Alice stuurt iedereen weg vaak ook vaste klanten![]()
Ze is altijd boos.Waarom dan?
om nog even in kerstsferen te blijven.Ze is altijd boos.
Er zijn best wat goede dames aanwezig maar die zijn veelal bezet heDus je bent weer met een volle zak, naar huis gereden?
Ik heb het idee, als ik zo de berichten lees, dat het voornamelijk de wat mindere goden zijn, die nog wat centjes willen verdienen.
De toppers zijn liever deze periode, bij familie in hun thuisland
Ja? Ook in de kamer??Ze is altijd boos.
Bij mij is ze altijd zeer vriendelijkZe is altijd boos.
ik heb de altijd vrolijke dame al 2 weken niet gezien waarschijnlijk ook voor de feestdagen weer terugIemand die kan aangeven of roxan 21k1 doublet aanwezig was afgelopen week?
Ja telefoon staat ook uit. Zal na de jaarwisseling wel weer verschijnen.Iemand die kan aangeven of roxan 21k1 doublet aanwezig was afgelopen week?