Recensie Jasmine, Herentals 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nbvcx

Newbie
2
09/08/21
1
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/jasmine-3310/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze was volgens mij niet nuchter, ze huurde die kamer van iemand anders (die mogelijks aanwezig was), ze deed bijlange geen uur zoals afgesproken (body massage gevraagd), durfde er niet teveel mee aanvangen eerlijk gezegd..
Pijpen was een ramp ook. Afrader naar mijn mening..
 
gaat al eeuwen mee … wisselt vaak van naam maar steeds dezelfde regio. Nooit ontmoet maar vaak besproken op oud forum . Wat hier boven staat werd toen ook al gesuggereerd
 
In het vroegere verleden ooit date gehad met deze dame, was toen niet slecht. Daarna ooit nog afspraak willen maken maar ging toen niet meer zo vlot, deed nogal moeilijk. Als ik de foto's nu zie, is er serieus op achteruit gegaan.
 
Ik heb er ook al mee afgesproken. Is een junkie. NIet normaal. Ze ontving toen bij haar zogeheten vriend. Vuil, smerig. Toen heette ze Anna, Anneke.
geregeld verandert ze van naam.
Zeker niet naar toe gaan.
Is zo stoned als iets.
 
Haar eerste foto's (enkele jaren geleden) lieten zien wat voor een moordgriet ze wel was. Ze heeft inderdaad een of meerdere verslavingen en alles wat geld opbrengt is ok. Ze ging zelf anaal doen met olijfolie als glijmiddel of ik moest zelf glijmiddel meebrengen. Toen heb ik haar losgelaten. Brug te ver...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan