WHEM Jasmine / Kinky / Sexjobs / Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is hier al iemand langs geweest toevallig?😇

Veelbelovend!


Ik reis vandaag langs Deventer richting huis, probeer een afspraak te maken maar helaas geen gehoor... Mocht het tot een afspraak komen dan zal ik een recensie plaatsen.
 
Vandaag alsnog geprobeerd om af te spreken, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen... Zodoende afspraak gemaakt, services afgesproken en dan laat ze toen ik eenmaal bij de locatie aankwam niks meer van zich horen....
 
Laatst bewerkt:
Vandaag alsnog geprobeerd om af te spreken, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen... Zodoende afspraak gemaakt, services afgesproken en dan laat ze toen ik eenmaal bij de locatie aankwam niks meer van zich horen....
Damn, betekent dat je dan ook niets anders heb kunnen vinden in Deventer?

Een aantal jaar geleden kon je, als je niets in Deventer kon vinden, altijd Sylvie nog bellen. Altijd goed maar geen pzc en al in tijden niet meer gezien. De ramen daar zijn diep triest.
 
Damn, betekent dat je dan ook niets anders heb kunnen vinden in Deventer?

Een aantal jaar geleden kon je, als je niets in Deventer kon vinden, altijd Sylvie nog bellen. Altijd goed maar geen pzc en al in tijden niet meer gezien. De ramen daar zijn diep triest.
ja helaas wel, zag verder niks interessant om te gaan bezoeken. Morgen in de randstad zal kijken wat er bezoeken valt. Ben niet bekend met Sylvie, ramenbuurt is idd zo goed als leeg. Reed er langs toen ik naar Jasmine ging.
 
Er is weinig kans dat ik er zelf heen ga. Moet er een eindje voor reizen en als ik dan al lees dat ze niks van zich liet horen toen je op de locatie was, geeft dat niet echt een goed gevoel.
Maar ben zeker wel geïnteresseerd in haar, ze is verdomd aantrekkelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.435
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan