Recensie Jasmine (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 34/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guys-my-name-is-jasmine.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze overbekende Jasmine zit nu op SS38/2 tot 1u 's nachts, sinds de lockdowns.

Looks: lang blond haar, heel slank, jong (20-25). Ze heeft vaak een blauw setje aan.

Ze levert een goede dienst, waarbij anaal kan (ook anaal vingeren) en ze lekker pijpt. Ze is heel strak. Ze is voor véél in :) Ze doet wat ze belooft. Als iets niet kan, zegt ze dat ook gewoon.

Aanradertje.

Of ze momenteel ook de dagshift doet weet ik niet, ze doet alleszins wel de avondshift.

Online profiel: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guys-my-name-is-jasmine.html
 
Op de meeste dagen doet zij ook de dagshift maar ze begint daar soms maar net voor de middag aan. Speciaal is dat je bij anaal vingeren echt heel diep mag gaan. Tenzij ze haar moeilijke periode van de maand heeft. Altijd zeer vriendelijke meid.
 
Het 'mooiste' meisje van de straat, dat is slechts een persoonlijke mening. Er staan nog wel enkele prachtstukken in de SS. Ik denk dat veel wandelaars haar vooral mooi zullen noemen omwille van het kindermaatje van haar lingerie, waarbij je soms twee keer moet kijken om te zien of haar poes er echt helemaal in zit.... :) De moderne tijd he... Vroeger trokken we het broekje opzij om de billen te zien, en tegenwoordig moeten we de billen opzij trekken om het broekje te zien :)
 
Ik geef toe dat ik er 'ooit' de eerste keer ook binnengestapt ben omdat ik door dat minimalistische slipje, dat haar poes nauwelijks bedekte, een gloeiende stijve had gekregen...
 
Niet echt de looks, mijn mening natuurlijk. Maar wel mooi slank strak lichaam. En ze doet niet moeilijk. vrijwel alles is mogelijk , mits je wat centjes neerlegt natuurlijk. Maar geen klik met haar, na de 2e keer niet meer bezocht.
 
Aan de ene kant van het raam de hot stuff Jasmine aan de andere kant de ijspegel Evellyn, je zou het niet zeggen dat ze Family zijn:p:) de 2 uitersten. Toen ik bij Jasmine ben geweest vertelde ze mij 2 jaar geleden om ook eens haar nichtje te nemen... manman... wat een verschil.
 
Ik heb zelf ook nog eens gezocht. Op de huidige fora is inderdaad niets terug te vinden. Maar er zijn hardnekkige geruchten dat ze aan NZC doet.

De meeste van mijn 300+ recensies hebben op Hookers gestaan. Tegenwoordig schrijf ik inderdaad nauwelijks nog recensies. Ik kan moeilijk iedere keer over dezelfde paar dames blijven schrijven. Bovendien zijn er bij die niet graag hebben dat er over hun geschreven wordt. En dan respecteer die wens.
 
Jasmine geeft een uitstekende service! Maar ik geloof dat @Permeke insinueert dat ze ook anaal toelaat, en dat als je eerst verschillende condooms over elkaar schuift, je telkens je van gatje veranderd, gewoon telkens één condoom er afschuift, in plaats van telkens van condoom te moeten vernieuwen. Maar dit is met mijn bescheiden mening hoe ik zijn schrijven interpreteert.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op het einde v/d Schippersstraat deze kleine Jasmine bezocht. Ze heeft een latente schoonheid, elke keer als ik voorbijloop valt ze me op. Jasmine is een 20-jarige blondine met een prachtig smoeltje. Ze heeft een slank lichaam en is buitengewoon knap.
Ik besluit om maar eens nader kennis te maken, als ik haar aanspreek staat ze me vriendelijk te woord. Na de gebruikelijke introductiebabbel volg ik haar naar de kamer waar ze zich van haar kledingstukken ontdoet. Prachtige meid hoor, die schoonheid spettert er nu wel vanaf en mijn vriend is meteen ook niet zo latent meer. Ze begint bekwaam met het handmatig opwarmen van mijn mannelijkheid. Haar zachte handen leveren prima handenarbeid af met het gewenste effect. Ze zet zich aan een lange goede pijpbeurt, waarna ze van mij in de cowgirl mag waarbij ik aan die lekkere kleine borstjes kan sabbelen. Als we daarna naar de doggy switchen heb ik niet veel meer nodig om het tot een spetterend einde te brengen.

Jasmine is een mooie leuke lieve en supergeile meid. Ze heeft iets, waar ik niet helemaal mijn vinger op kan leggen, maar ik kijk er al naar uit om op herhaling te gaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb begrepen dat zij nog tot donderdag op post is, en daarna voor onbepaalde tijd naar haar thuisland gaat.
Wie haar dus nog wil bezoeken, kan beter de komende dagen eens langs gaan.
 
Ik vermoed dat de nickname van de persoon te maken heeft met de boodschap is die verwijderd is.
Nee. Zijn nickname heeft niets te maken met de boodschap die er stond. Maar het maakt wel duidelijk wat voor service hij verlangt, en waar Jasmine ook om bekend staat. En dat er niet over Jasmine geschreven mag worden heeft gegarandeerd met die service te maken. Of hij mag niets over haar schrijven omdat uit zijn naam haar dienstverlening af te leiden valt.
 
Lange tijd geleden ook eens bij Jasmine langsgeweest. Was leuke ervaring en wil haar gerust nog eens bezoeken....maar weet iemand wanneer ze aanwezig is? Ik zie ze nooit in haar raam....
 
Terug
Bovenaan Onderaan