Recensie Sarita multimassage Haarlem (Lovely Privé) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chelane05

Wandelaar
27
14/01/22
28
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6787014-sarita
Totale kosten (in euro)
145
Vandaag bij Sarita geweest bij multimassage Haarlem. Ze heeft daar geen profiel dus vandaar de link naar haar advertentie bij Lovely Privé.
Bij binnenkomst goed ontvangen en kon uit drie dames kiezen. Vroeg even wie er eventueel pzc wilde doen en na drie knikjes koos ik voor Sarita. Op de kamer de financiën afgehandeld. Dat viel een beetje tegen aangezien er voor €50 extra alleen pzc kon en tongzoenen nog eens €50 moest dokken. Niet gedaan en verder geen last van gehad want de zoenen waren op zich prima in orde.
Ze heeft een erg mooi lichaam en een leuk koppie. (Foto's kloppen).
Ze heeft me lang gepijpt waarbij ik heerlijk met haar (natuurlijke) borsten mocht spelen. Eenmaal zo hard als een heipaal ging het rubbertje er om en klom ze op me.
Deed ze heerlijk en viable cowgirl afgemaakt op z'n hondjes.
Stond na 35 minuten buiten met een heerlijk gevoel.
Rotterdam is uit de richting maar misschien moet ik maar eens omrijden….

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://privehuisamersfoort.nl/portfolio/sarita/
Totale kosten (in euro)
80
Kan een admin het topic aanpassen naar Privehuis Amersfoort en verplaatsen naar de regio Utrecht? Sinds kort ontvangt Sarita daar namelijk, het is dezelfde dame.

Ergens afgelopen week na het werk weer even in Amersfoort gestopt, soms heb je van die dagen en dan heb je nog veel meer dan normaal zin in een seks! Op de website stond een hele rits dames aanwezig, waarvan ik de meeste nog niet had gezien. Ik besloot op de bonnefooi naar binnen te stappen en inderdaad een stuk of 7 dames werden aan mij voorgesteld, waarvan een aantal aan Zuid Amerika kwamen. Daar heb ik zeker geen probleem mee, het is alleen lastig om namen te onthouden als al die dames in sneltreinvaart voorbij komen. De laatste die zich kwam voorstellen was Sarita, een jonge en slanke Colombiaanse vrouw met een heerlijk klein kontje, mooie borsten, stijl haar en dat afgemaakt met een niets verhullend lingeriesetje. De laatste naam blijft misschien het beste hangen, dus de keuze voor Sarita gemaakt.

Eenmaal op de kamer even snel gedoucht en in de tussentijd had ze jammer genoeg haar haar al opgeknoopt, ik vind het juist altijd wel hebben als dat lange stijle haar langs een vrouwenlichaam valt. Maar goed, er stond een prachtige jonge Colombiaanse vrouw voor mij en beneden was er na het douchen ook al iets overeind gaan staan. Ze moest glimlachen en al snel belandden we op het bed. Ze vroeg of ik extra's wilde en ze vertelde dat zoenen 50 euro kost en pzc ook 50 euro. Zeker dat eerste vind ik vrij fors, ik vertelde dat ik dat de eerste afspraak sowieso niet vaak doe. Geen probleem, de actie kon beginnen. Een redelijk standaard rondje met eerst het orale gedeelte (prima) en daarna een paar intieme standjes. Toen ze bovenop zat was dat wel echt genieten hoe ze mij aan het berijden was, het is echt een knappe dame. Ik voelde met doggy al bijna klaar komen, maar ik wou graag dat zij het handmatig afmaakte. Deels omdat ze wel erg hard kreunde en voor de rest met het hoofd op haar bed lag te wachten. Ze vond mijn verzoek maar vreemd, maar zo gezegd zo gedaan. Zonder poespas begon ze te trekken en zodra ze merkte dat ik klaar kwam stopte ze alweer op de tissues te pakken en was het klaar. Dit vind ik altijd jammer, blijf dan nog even op bed liggen op het goed af te maken, maar het is zo.

Sarita is zeker één van de knapste vrouwen denk ik bij privehuis Amersfoort op dit moment (al zijn er sinds mijn bezoek vorige week alweer de nodige nieuwe dames begonnen zie ik), maar knap betekent niet altijd de beste. Ergens in mijn acthterhoofd zag ik dit al aankomen toen ik haar koos, maar soms wint testoteron het van verstand. Hele knappe, jonge vrouwen zijn zeker niet altijd het beste. Ze zijn soms ongeintereseerd, extra's zijn duur en de service in het algemeen niet het beste. Het was zeker niet slecht, dat absoluut niet, maar het kan ook veel beter. Kortom, Sarita is een schitterende vrouw maar de volgende keer kies ik toch weer een wat meer ervaren vrouw!

Terug
Bovenaan Onderaan