Recensie Jasmine (Roe), Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k720 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VeluwseLoper

Wandelaar
40
30/01/22
36
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als ik het goed zie, is er nog geen topic van deze topper.

In de afgelopen 5 jaar net zoveel keer in Duisburg geweest. Het is toch best een stuk rijden, corona en tijd helpen ook niet echt mee.

Elke keer uiteindelijk bij Jasmin uitgekomen. De eerste keer was ik bij de eerste blik al verkocht. Voor mij het perfecte figuur, mooie tattoos, al dan niet fake maar een mooie C cup en een top uitstraling.
Na een praatje aan de deur, zonder het echt over mogelijkheden te hebben, stond ik al snel binnen.
Ze klaagde een beetje over pijn in nek en schouders. Of ik haar wou masseren. Absoluut! Lekker ingeolied, de pijnlijke plekjes behandeld en gaandeweg werd het meer een body to body met mij bovenop haar.
Tot het moment kwam dat ze zei "Fuck me now, you want it" Zonder verdere woorden kon ik mijn pik zo bare van achter insteken. Glijend in de olie, werden we één en was het al vrij snel klaar. Ze grapte dat ik een rotzak was dat ik niet even doorging tot zij ook klaar kwam. Fantastische ervaring. Gezellig nagepraat over haar thuis en wat ik doe, afscheid genomen en mijzelf voorgenomen mij vaker te trakteren op Jasmine en haar olie.

Alhoewel de keren daarop iets afnamen in beleving is er nooit een condoom aan te pas gekomen. Elke keer wist ze weer wie ik was en is het meer dan eens gelukt om haar ook lekker te laten klaarkomen. De massage vooraf is een vast gegeven, met alle standjes uit het Kamasutra boek inmiddels opvolgend. "I didnt know this is in the book too, but I love it!"

Geloof wel dat ik met deze dame een bijzonder goede klik heb en dat ze het wellicht niet bij iedereen doet. Wellicht ook de reden dat er nog geen recensies zijn? Ze zit er toch al een tijdje.

De laatste keer is inmiddels al een paar maand terug. Ze zou kort daarna weer even weg gaan. Geen idee wanneer ze weer terug is.
Omdat ik voor mijzelf al bepaald had dat het voor mij voorlopig de laatste keer Duisburg is, voornemens om Jasmine voor een uur te bezoeken.
De poortjes, de afstand en een inmiddels top Tinder date, zijn daar debet aan.

Lichte paniek, na wat rondjes lopen, 10 euro lichter aan al de poortjes en een flesje water, kwam ik bij een dicht gordijn aan. Het leek ook donker onderaan het gordijn. Na wat rondjes toch even de buurvrouw gevraagd of ze er is. Ja, ze is er maar al even bezet. Boven wat gedronken, weer naar beneden, lag ze op haar bed met haar telefoon te spelen.

Gelijk een glimlach toen ik in het open raam hing "That is long ago!"
Ze herkende me en wist niet hoe snel ze de fles met olie moest pakken.
Aangegeven dat ik dit keer voor een uur kwam en wel even met haar wou badderen. Dat laatste was niet zo een succes, lekkage en water over de vloer. Wij in de olie, sop, water, gleden een uur lang door de kamer heen. Knallende afsluiters alom, aangevuld met hilarische glibberpartijen.

In de tussentijd heeft ze na een boob job ook wat met haar billen gedaan. Toen ik de opmerking maakte dat het maar goed was dat ze niet uitgleed en op haar billen viel, kreeg ik een ondeugende middelvinger haha

Naast geil is ze ook enorm tof in de omgang, vermoedelijk bij de juiste klik. Mij ziet ze voorlopig niet meer, maar hopelijk gaan jullie net zo goed met haar (om) als ik 😉 cadeautjes kan ze zeker waarderen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan