Recensie Jasmine (Roe), Nieuwstad 22/2 Groningen (vh Antwerpen, Schippersstr 34/1) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoeft ze toch niet aan ons allemaal te vertellen als dat haar keuze is? Haar advertentie staat op Redlights dus ze is bereikbaar. Misschien is ze van een lange vakantie aan het genieten. Of heeft ze misschien haar droom ontdekt?

We wensen haar het beste in haar keuze.

Het is toch maar een vraag? Aan haar om die wel of niet te beantwoorden. Daar hoeven we verder geen discussies over voeren lijkt mij.

Edit: ik hoop van harte dat ze ermee stopt of kan stoppen. Niet mijn type voor een date, maar haar weleens gezien, en het is wel een leuke dame. Ik gun haar het allerbeste.

Laatst bewerkt:
Het is toch maar een vraag? Aan haar om die wel of niet te beantwoorden. Daar hoeven we verder geen discussies over voeren lijkt mij.
Als zij in Groningen werkte of nog werkt, zal zij zeker en vast de Nederlandstalige sites als GR op de voet volgen en antwoorden op vragen die daar gesteld worden :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Edit: ik hoop van harte dat ze ermee stopt of kan stoppen. Niet mijn type voor een date, maar haar weleens gezien, en het is wel een leuke dame. Ik gun haar het allerbeste.
Een van de meest hatelijke dingen die dvp's ondervinden is, dat zij als het ware achtervolgd worden voor (ex)klanten ook op momenten dat ze stoppen, tijdelijk stoppen, verhuizen enz.

Mijn probleem is dat ik geen probleem heb, en bovendien geen joh heet. Maar ja, van een BMW-Gay kan je altijd wel een scheef antwoord verwachten :LOL: :LOL:
Prima, DickdeBokkelul 😁 😁
Kan haar niet appen omdat ze oude klanten blokkeerd ze is niet voor niks gevlucht uit antwerpen.
Tja, daar zal ze dan haar reden voor hebben. Dat zul je moeten accepteren.
Jasmine is de dame waar altijd de meest fantastische en sterke verhalen over rondgaan en gingen. Ze heeft veel fans , ik was er in Antwerpen ook 1 van. Speciaal talent om met mannen om te gaan.
Nu maak je me wel nieuwsgierig....
Hoop niet dat je de " talenten" van het forum verderop bedoelt.....

Laatst bewerkt:
Voor die talenten stond ze al jarenlang bekend in het SKW.
Idd en dat ze van een bepaald iets afhankelijk was en daardoor geld ging lenen bij klanten en niet terug gaf.
Klanten midden in de nacht ging bellen om geld te vragen dan werd ze geblokkeerd belde ze gewoon met een ander nr.
Ik leende haar ook geld en kreeg vele uren gratis erbij totdat ze ineens ervandoor was en mij ook niet meer wilde antwoorden terwijl ik zei dat dat geld me niks boeit.
Dus vind het gewoon erg jammer dat ik niet terug kan komen bij haar want echt niks was te gek alles kon en mocht.

Dus vind het gewoon erg jammer dat ik niet terug kan komen bij haar want echt niks was te gek alles kon en mocht.

Nou ja...
Misschien moet je minder met je pik denken en je ogen openen en denken: fu dan!

Er is 1 dame die mij ooit geblokkeerd heeft op WA, en toen in de coronaperiode was ik ineens weer welkom door teruglopende klantenkring....
Dan heb je aan mij echt de verkeerde... verrot maar!

Ik kan de ervaring van Whity zo ongeveer bevestigen: Geld Lenen, telkens opnieuw, Niet terug betalen, 'snachts bellen met allerlei smoesjes, herhaald van NR veranderen en dan uiteindelijk plots blokeren en uiteindelijk verdwijnen als een dief in de nacht...
Spijtig maar waar. En ik ben er van overtuigd dat er meer "slachtoffers" zijn.
In ieder geval: als ze plots geld nodig heeft wees dan op je hoede. Je bent gewaarschuwd. Heb die waarschuwing al lang geleden willen posten maar is toen verwijderd. Benieuwd of dit weer wordt gesensureerd nu... Ik dacht dat dit soort waarschuwing nochtans relevant is.
Long time tevreden klant maar blijkbaar te naief geweest in het geloven en vertrouwen van haar. Spijtig maar waar.

Idd en dat ze van een bepaald iets afhankelijk was en daardoor geld ging lenen bij klanten en niet terug gaf.
Klanten midden in de nacht ging bellen om geld te vragen dan werd ze geblokkeerd belde ze gewoon met een ander nr.
Ik leende haar ook geld en kreeg vele uren gratis erbij totdat ze ineens ervandoor was en mij ook niet meer wilde antwoorden terwijl ik zei dat dat geld me niks boeit.
Klanten die op zoiets allemaal in gaan en niet willen inzien dat er daar iets fouts loopt, zijn volgens mij toch ook niet helemaal helder in hun hoofd. Geld lenen aan iemand met deze reputatie... Was je zo ver al?

Geen idee. Bedoelde meer dat sommige dames een indruk kunnen achter laten die je niet vergeet of wil herbwleven (verleden) maar dat je dan niet onverschillig moet zijn voor het heden
Dat klopt. Sommige herinneringen draag je mee voor altijd, maar de tijd is onverbiddelijk en dvp's gaan en komen nu eenmaal.

Er zitten er vandaag de dag nog veel op de schoolbanken, waar je zou moeten af blijven als je hen zou kennen, want ze zijn te jong. En binnen enkele jaren staan die gewoon hun snoepjes te presenteren. Alles ist relativ, sagte Einstein. Stimmt, alles, sagte ein zweiter Stein.

Terug
Bovenaan Onderaan