Recensie Jassmin, Amsterdam (voorheen Badhoevedorp)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wandelpops

Wandelaar
33
18/10/21
33
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/badhoevedorp/3448652-jassmin
Totale kosten (in euro)
200
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer bij Jassmin geweest. Dit keer is ze verkast naar Badhoevedorp. De eerdere ontvangst was in een hotel in Sloterdijk (en toen was ik nog geen forumlid dus vandaar geen recentie).

Jassmin is aan de prijs, maar daar krijg je veel voor terug. Ze doet actief mee, is heel vriendelijk in de omgang. Spreekt Engels (redelijk), Frans, Spaans en Arabisch. Douchen voor- en achteraf is mogelijk, schone handdoek is aanwezig. Tijdens de date geen geloer op de mobiel, die lag ergens op een kastje niet in de buurt van het bed. Ze kwam niet over als klokkijkster en kon na (en voor) de daad gebruik maken van de douche. Gekozen voor PMC (eigen verzoek, denk niet dat ze zonder doet gezien de kinky ad) en wat standjes afgewisseld. Heb haar ook heerlijk gelikt en als je het goed doet wordt ze heerlijk nat en komt ze lekker klaar. Ik had echt het idee dat ze voor 45 minuten mijn vriendinnetje was. Ze ging ook zelf in op een 2e ronde, vond ik ook wel een plus.

Voor mij is het totaalplaatje zoals ik het ervaren heb de 200 waard en zal het een reden zijn haar zeker weer te bezoeken. Ze vertelde dat ze binnenkort terug gaat naar Spanje en in december weer terug is.
 
Heb jij een link naar haar pagina?
Ik kan me herinneren dat ze twerk video's op haar pagina had maar zie niks in die omgeving ermee
Ik was bij haar geweest in de Corona tijd en wil haar nog wel keertje doen
 
Voor zover ik weet was ze destijds gestopt, behalve voor een happy few, waar ik er een van was. Laatste keer dat ik haar sprak zou ze naar mijn hotel komen, echter was de auto het probleem die avond. Dat was de dag voor ze weer vertrok. Ik heb daarna niets meer van haar vernomen, en de nummers die ik van haar had, zijn verlopen.

De foto's van Nissa die @De Neuker plaatst herken ik niet. Jassmin was sowieso ouder en de advertenties die ik heb gezien waren andere foto's.

Zou wel fantastisch zijn als ze terug zou zijn, daarvoor zou ik naar Rotterdam rijden.
 
Die is nog actief, wat ik van haar weet.
Ze werkt drie maanden in NL en gaat weer terug naar SP waar ze een maandje blijft, voorheen werkte ze een paar jaartjes in Belgie zij ze toen.
Ze wilt afwisseling in werk locaties. Deze link uit BE is haar wel.
 
Denk het niet. Jassmin adverteerde destijds met een b-cup en pzc stond niet tussen de opties. Dat kan veranderd zijn, maar er gaan niet echt belletjes rinkelen, voor zover dat kan met foto's. Ik kan eens een berichtje wagen, als ik mijn foon voor shady business heb 🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan