Jazmin Rotterdam en van tijd tot tijd andere plaatsen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Vandaag na diverse keren contact te hebben gehad een afspraak gemaakt met Jazmin in Rotterdam.
Richt tijd afgesproken en ik zou 10 min van te voren bellen, dus ik bel ongeveer 10 min voor ik er was, krijg ik te horen dat ik 20 tot 30 min moet wachten omdat ze nog bezig was.
Dus ik boos omdat ik van Dordrecht naar Rotterdam was gerden om deze dame te bezoeken, dus wil ik keren en terug naar Dordrecht rijden, krijg ik weer een app nee kom nu, ze zou vrij zijn, kom ik daar toch aan, bel aan, gaat er een raam open en krijg ik te horen dat ik 20 a 30 min moet wachten, zo toen was ik echt woest.
Ik rij dus van Dordrecht naar Rotterdam en dan start ik ook nog een parkeer actie, en wat gebeurd er, wordt ik toch weer belazerd.

Geloof mij, kijk uit met deze dame, de reviews op Kinky zijn blijkbaar niet voor niets uitgeschakeld, nee deze dame komt gemaakt afspraken niet na.
Van middag nog in Rotterdam, nu in Rijswijk
 
WOW heb ff gekeken in routeplanner een ritje van 20 min denk dat je nog van veel mazzel mag spreken met zo"n kort ritje,
denk de meeste wandelaars hier langere ritjes maken waaronder ik.
grt GW22
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan