Recensie Jazz, Tilburg 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jazz-_7426697 https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/jazz-_7343947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk afgesproken met Jazz. Wauw wat een lekker ding. Nog nooit zo'n goede klik in bed gehad met een dvp ondanks dat er geen (tong)zoenen aan te pas kwam. Ik dacht dat dat altijd een voorwaarde was voor een ultieme ervaring. Weer wat geleerd.. Het was dan ook een uur geiligheid ten top. Ze zorgt er in ieder geval voor dat het geen eenrichtingsverkeer blijft maar dat ook zij mag genieten en dat doet ze! Ze begon met een b2b met heerlijk pussysliding. Ze heeft stoppeltjes die je lekker over je heen voelt schuren. Moet je van houden maar I love it. Daarna overgegaan tot intiem vol overgave. Damn ik ga zeker terug.

Toelichting op uiterlijk: Blond maar geblondeerd ;). Aziatisch maar Indo dus Hollands
 
Laatst bewerkt:
Overigens heeft ze twee ads op sexjobs. Bij één geeft ze pijpen als optie. Dus dat doet ze wel. Of ze het zonder condoom doet weet ik niet zeker. Op de app zei ze dat ze alles veilig doet. Maar tijdens het vrijen had ik haar bijna bare genomen en ze deed niks om dat te voorkomen. Maar omdat ik dat zelf niet doe vroeg ze op een gegeven moment of ze de condoom er bij moest pakken. Dus ja misschien toch mogelijk maar afhankelijk van hygiëne, klik etc etc....

 
Recentelijk afgesproken met Jazz. Wauw wat een lekker ding. Nog nooit zo'n goede klik in bed gehad met een dvp ondanks dat er geen (tong)zoenen aan te pas kwam. Ik dacht dat dat altijd een voorwaarde was voor een ultieme ervaring. Weer wat geleerd.. Het was dan ook een uur geiligheid ten top. Ze zorgt er in ieder geval voor dat het geen eenrichtingsverkeer blijft maar dat ook zij mag genieten en dat doet ze! Ze begon met een b2b met heerlijk pussysliding. Ze heeft stoppeltjes die je lekker over je heen voelt schuren. Moet je van houden maar I love it. Daarna overgegaan tot intiem vol overgave. Damn ik ga zeker terug.

Toelichting op uiterlijk: Blond maar geblondeerd ;). Aziatisch maar Indo dus Hollands


Jazz ook ooit op bezoek gehad idd, lekker geil ding, mijn type wel.
Idd geen tongzoenen en ik mis dat wel, pmc ook niet mijn ding maar heb me prima geamuseerd met haar.
Wellicht ooit nog eens, kan ze meteen haar zonnebril meenemen die ze toen vergeten is. :cool:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/jazz-_7343947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Jazz was heerlijk! Dikke 9/10…..
Afgesproken voor een massage bij haar thuis (bleek dat ze die huurde bij een man die ook thuis. Verder geen probleem, man was zeer gemoedelijk)
Op de kamer lekker gaan liggen en heerlijk gemasseerd door haar kleine en gespierde lijf….toen ik op m'n ruig draaide ging dit heerlijk door en had ik schitterend zicht,…
Haar blik was ook bloedgeil en alhoewel ik eigenlijk alleen was gegaan voor massage vroeg ze me met zaadvragende of ik niet geneukt wilde worden……
Bloed geil dat ik was jasje om kleine Deef en zij verder met btb dit keer gleed ik heerlijk in en uit haar strakke kutje waar ik het jasje niet veel later vol spoot.

Super gezellige meid die weet wat ze doet op het matras. Ga er zeker terug….
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/jazz-_7343947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst ook afgesproken met Jazz voor een massage op haar ontvangstlocatie, is idd iemand aanwezig, maar merk je niets van.
Leuke ontvangst, rustig begonnen met de rugmassage, doet ze lekker met af en toe een spannende streling tussen je benen, heerlijk.
Omdraaien op de rug, even gewone massage, toen mocht ik haar lekker met de massage olie insmeren en hadden we een lekkere b2b.
Daarna rubber erom, lekker diep pijpen en heerlijk geneukt. Ze kan idd heel intens geil kijken.
Nog samen gedoucht en daarna voldaan weer op pad.
Ga nog wel een keer terug.
 
Van CIF weet ik niet, heb ik niet gedaan en ook niet gevraagd. Daarnaast kan ik maar 1x klaarkomen, dus oom dat zou je haar zelf moeten vragen.

Ze is goed bereikbaar en niet flauw over whatsapp, dus misschien kun je je wensen bij haar neerleggen....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/jazz-_7343947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tsja, wat valt er aan bovenstaande nog toe te voegen over Jazz?

Het is nog steeds een heerlijke massage met bloedgeile seks waar je allebei heerlijk aan je trekken komt. En dat gelukkig nog voor een prijs die gewoon hetzelfde is gebleven. We moeten Jazz maar goed koesteren.
 
Kan je mij a.u.b ook de link doorsturen?

\\Mod edit: En dit is het laatste bericht met dit verzoek, gezien dit een recensietopic is. De vraag kan ook via PB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/jazz-_7343947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorig jaar een keer mee afgesproken vanwege goede recensie. Ik vond ze maar passief, wel een zeer aardige dame maar deed zelf weinig moeite en toonde weinig initiatief voor het bedrag wat betaald moest worden.

Ze werd wel erg nat en heb haar klaar gevingerd. Ik zoek zelf een meer actieve dame, daar betaal ik immers voor. Voor mij geen herhalings gevaar
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/jazz-_7343947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lang getwijfeld, zag haar advertentie vaak voorbij komen. Maar wilde het toch eens proberen.
Geen spijt van gehad. Ze neemt de tijd en geniet er volgens mij zelf ook echt wel van. Of ze is heel goed om je dat gevoel te geven. 😅
Ik heb het volle uur genoten en daarna nog even samen lekker douchen. Je krijgt echt de volle aandacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan