Zo ongeveer beetje eind februari bij Jazzmin geweest. Is inderdaad druk en moeilijk bereikbaar om een afspraak te maken. Denk wel dat je beetje geluk moet hebben.
Vrij makkelijk bereikbare locatie. Bij aankomst even slagen voor het testje en je krijgt het huisnummer om naar binnen te gaan. Eventjes gekletst en de financiën geregeld. Ik had voor pakket 1a gekozen. Ik had thuis al gedoucht maar vind het wel fijn voor de dame om even op te frissen dus zelf ook even de douche ingestapt. Ze had net gedoucht dus ze was al lekker schoon.
Vervolgens samen op bed gegaan. Ze houdt haar lingerie aan tijdens de date maar aanraken mocht gewoon nadat ik het had gevraagd. Zacht, strak en lekker glad lichaam. Even comfortabel liggen met goed uitzicht op haar terwijl ze 'm in haar mond nam.
Ik had verwacht dat, gezien de aard van pakket 1a, zij wat meer de regie zou nemen maar ze nam 'm in de mond en wachtte vervolgens tot ik haar hoofd even op en neer ging begeleiden. Aangename verrassing, want ik doe het graag.
Haar mond voelt echt lekker, ze kan echt wel lekker pijpen en was me goed aan het verwennen tot ik haar mond helemaal volspoot. Had niet verwacht dat ik zo hard zou klaarkomen. Ze bleef ook doorzuigen tijdens het klaarkomen, heerlijk is dat. Ik denk dat ze pas stopte toen de laatste druppel eruit was want ze was braaf aan het wachten met m'n pik in haar mond tot ik klaar was.
Alles uitgespuugd in de wasbak en vervolgens even gezellig gepraat tot de tijd vol was. Wel fijn dat je niet meteen naar buiten gewerkt wordt.
Leuke, schone, lieve en strakke dame die weet wat ze doet. Was een fijne ervaring voor mij. Prima adres voor een lekkere pijpbeurt van een schattige dame.
Een vervolgbezoek is zeker mogelijk