Recensie Jazzmin, Almere 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/500613-jazzmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels bij Jazzmin geweest. Volgens mij zijn er best wat wandelaars die al bekend zijn met haar, vanwege haar deepthroat skills.

Ik ga geen uitvoerige en gedetailleerde review schrijven, maar voor een goede facefuck kun je haar gerust bezoeken. Ze kan veel hebben.

Hygiëne, communicatie (zeer duidelijk!), locatie en vaardigheden uitstekend.

Een praatgraag, doet enorm haar best en ziet er leuk uit.

Edit: CIM/CIF toegevoegd, zat ook in het pakket.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/500613-jazzmin
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Jazzmin geweest voor een pijpdate. Mooie verschijning, slank, lekkere billen en hele volle (pijp)lippen!:)

Ik ben dol op facefucken en keelneuken, dat wist ze van tevoren en heeft ze geweten. Ze hield superveel rekening met mn wensen en genoot er zelf ook van. Authentieke dame.
In 25 minuten haar keeltje geneukt vanuit 5 verschillende posities en toen heerlijk in haar mond gekomen met die dikke lippen vastgeklemd om m'n lul. Orgasme was mega intens, duurde lang en ze hield nog seconden lang mn pik klem in haar mond totdat ik helemaal was uitgeschokt. Haar uithoudingsvermogen is fenomenaal en throatfuck is ook echt throatfuck; dus voorbij de huig en een lichte bolling op haar keel wanneer ik diep doorstootte. Naast haar uithoudingsvermogen kon ik vrijwel all the way; dus met 100 stoten per minuut in haar mond en keel stoten, diep en snel met adempauzes maar waanzinnig hoe ze dit kon hebben en enorm lekker dat het was, wat een pro en lieve meid!

Ik ga zeker weten nog een keer met haar afspreken!
 
Werkt weer. Doet nu vooral pijpdates. Wat minder gebabbel. Heerlijk hoe ze je aanijkt terwijl je haar mond volspuit.
leuke meid idd. die je goed kan pijpen, wel jammer dat ze nu voornamelijk pijpdates doet, mijn voorkeur gaat naar toch langere date. Voorheen kon je ook lekker een langere date met haar ervaren, prijs was dacht ik rond de 200 euro. Was wel waard naar mijn inziens. Mocht ze in de toekomst weer langere dates aanbieden, dan zal ik haar zeker nogmaals bezoeken.
 
Kun je bij Jazzmin ook diep achterin haar keeltje komen, waardoor ze alles doorslikt?
En voel je haar tanden erg als ze je deepthroat of je d'r facefuckt?
Nee dat laat zij niet toe. Je kan je gereedschap achter in haar keel parkeren en lekker stoten, maar klaarkomen is in de mond.

Maar godumme wat was een afspraak met haar toch heerlijk. Keelneuken is ook echt keelneuken bij haar
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/500613-jazzmin
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Verrast om Jazzmin weer online te zien. Jaren geleden haar bezocht, ze had een beetje mijn tijd verspild en niet de service verleend zoals het hoort. Verruilde destijds goed recensies in voor korting op toekomstige dates. Die leeftijd van 28 klopt ook niet helemaal, eerder 31 denk ik. Maar ja, om toch wat goede punten te noemen, ongetwijfeld mooi en kan ongetwijfeld goed pijpen.
 
Dame was vriendelijk aan de telefoon.

Had verwacht dat ik een karige studentenkamer zou belanden, of in een lelijke flat. Dit was niet het geval. Werd in een klein, sfeervol huisje ontvangen

Mooie, zeer slanke meid. Vriendelijk, praat veel en een klein beetje warrig. Keek niet op de klok en vraagt tijdens de sessie af en toe om feedback en zegt dat je ook aan kan geven als je iets op een bepaalde manier wil.

Ik denk dat ze voornamelijk goed is in deepthroat. Helaas hou ik hier zelf niet zo van…

Kijk je inderdaad af en toe lekker geil aan tijdens het pijpen en ook als je haar mondje volspuit.
 
Waarom al die vragen hier stellen terwijl haar advertentie in begrijpelijk Nederlands is opgesteld inclusief alle opties en prijzen??

Pakket 1A, *Beginner, Intermediate*. Een blowjob date van max. 25 minuten incl. pijpen zonder condoom (PZC), ballen likken, keelneuken/deepthroaten/throatfucken klaarkomen in de mond (CIM), lichaam of gezicht en rimmen voor een totale vergoeding van 100,-


Pakket 1B, *Intermediate, Advanced*. Een blowjob date van max. 25 minuten incl. pijpen zonder condoom (PZC), ballen likken, keelneuken/deepthroaten/throatfucken, klaarkomen in de mond (CIM), lichaam of gezicht en rimmen, ZELF DE REGIE IN HANDEN NEMEN, verschillende posities, facefucken, gaggen, diep doorstoten voor een totale vergoeding van 140,-


*excl. optie tongzoenen (10,-) en beffen bijv. standje 69 (20,-)


Let op* telefonische bereikbaarheid. Door (telefonische) drukte ben ik niet, nauwelijks of moeilijk te bereiken...
 
Waarom al die vragen hier stellen terwijl haar advertentie in begrijpelijk Nederlands is opgesteld inclusief alle opties en prijzen??

Pakket 1A, *Beginner, Intermediate*. Een blowjob date van max. 25 minuten incl. pijpen zonder condoom (PZC), ballen likken, keelneuken/deepthroaten/throatfucken klaarkomen in de mond (CIM), lichaam of gezicht en rimmen voor een totale vergoeding van 100,-


Pakket 1B, *Intermediate, Advanced*. Een blowjob date van max. 25 minuten incl. pijpen zonder condoom (PZC), ballen likken, keelneuken/deepthroaten/throatfucken, klaarkomen in de mond (CIM), lichaam of gezicht en rimmen, ZELF DE REGIE IN HANDEN NEMEN, verschillende posities, facefucken, gaggen, diep doorstoten voor een totale vergoeding van 140,-


*excl. optie tongzoenen (10,-) en beffen bijv. standje 69 (20,-)


Let op* telefonische bereikbaarheid. Door (telefonische) drukte ben ik niet, nauwelijks of moeilijk te bereiken...
Telefonische bereikbaarheid…. voor zover ik kan zien gebruikt Jazzmin geen WhatsApp. Hoe communiceert zij wél?
Bellen? SMS? E-mail?
Wil toch eens proberen langs te gaan bij haar. En oké, als ik er dan toch ben… dan maar even lekker achter in haar keeltje roeren!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/500613-jazzmin
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij deze dame geweest. Wat ik hierboven zo lees qua bereikbaarheid klopt helemaal. Sommige dames (zoals Angela in Amsterdam) krijgen een soort ddos-aanval van klanten. Ze krijgt echt enorm veel belletjes en berichten. En eenmaal afgesproken is ze voorzichtig. Waar te parkeren, een brievenbus beschrijven. Groot gelijk. Het is een klein ongemak, en maakt het een stuk veiliger voor haar. Afijn.

Pakket 1B genomen, en ik was de eerste die dat deed. Haar advertentie veranderde daarin nadat ik de afspraak had geaakt. Heb haar op de rug op het bed gelegd, hoofd over het matras, bekende facefuck methode, en ben flink aan het karnen geslagen. Wat hier advanced aan te noemen is, is dat je rekening houdt met haar ademhaling, aangezien je een groot deel van de controle hebt. Buiten dat kon ik gewoon doorneuken. Ze kan dat prima hebben, zet de hele keel open. Praten was naderhand wel even wat lastiger. Op dit moment zijn dus alleen pijpdates beschikbaar. Het kan goed zijn dat in de toekomst er weer meer mogelijk is.

Wil je een mooie facefuck, met een dame die dat goed kan hebben, en die dat zelf ook het lekkerste vind, dan is dit het beste adres.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/500613-jazzmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zo ongeveer beetje eind februari bij Jazzmin geweest. Is inderdaad druk en moeilijk bereikbaar om een afspraak te maken. Denk wel dat je beetje geluk moet hebben.

Vrij makkelijk bereikbare locatie. Bij aankomst even slagen voor het testje en je krijgt het huisnummer om naar binnen te gaan. Eventjes gekletst en de financiën geregeld. Ik had voor pakket 1a gekozen. Ik had thuis al gedoucht maar vind het wel fijn voor de dame om even op te frissen dus zelf ook even de douche ingestapt. Ze had net gedoucht dus ze was al lekker schoon.

Vervolgens samen op bed gegaan. Ze houdt haar lingerie aan tijdens de date maar aanraken mocht gewoon nadat ik het had gevraagd. Zacht, strak en lekker glad lichaam. Even comfortabel liggen met goed uitzicht op haar terwijl ze 'm in haar mond nam.

Ik had verwacht dat, gezien de aard van pakket 1a, zij wat meer de regie zou nemen maar ze nam 'm in de mond en wachtte vervolgens tot ik haar hoofd even op en neer ging begeleiden. Aangename verrassing, want ik doe het graag.

Haar mond voelt echt lekker, ze kan echt wel lekker pijpen en was me goed aan het verwennen tot ik haar mond helemaal volspoot. Had niet verwacht dat ik zo hard zou klaarkomen. Ze bleef ook doorzuigen tijdens het klaarkomen, heerlijk is dat. Ik denk dat ze pas stopte toen de laatste druppel eruit was want ze was braaf aan het wachten met m'n pik in haar mond tot ik klaar was.

Alles uitgespuugd in de wasbak en vervolgens even gezellig gepraat tot de tijd vol was. Wel fijn dat je niet meteen naar buiten gewerkt wordt.

Leuke, schone, lieve en strakke dame die weet wat ze doet. Was een fijne ervaring voor mij. Prima adres voor een lekkere pijpbeurt van een schattige dame.

Een vervolgbezoek is zeker mogelijk 😊
 
Zo ongeveer beetje eind februari bij Jazzmin geweest. Is inderdaad druk en moeilijk bereikbaar om een afspraak te maken. Denk wel dat je beetje geluk moet hebben.

Vrij makkelijk bereikbare locatie. Bij aankomst even slagen voor het testje en je krijgt het huisnummer om naar binnen te gaan. Eventjes gekletst en de financiën geregeld. Ik had voor pakket 1a gekozen. Ik had thuis al gedoucht maar vind het wel fijn voor de dame om even op te frissen dus zelf ook even de douche ingestapt. Ze had net gedoucht dus ze was al lekker schoon.

Vervolgens samen op bed gegaan. Ze houdt haar lingerie aan tijdens de date maar aanraken mocht gewoon nadat ik het had gevraagd. Zacht, strak en lekker glad lichaam. Even comfortabel liggen met goed uitzicht op haar terwijl ze 'm in haar mond nam.

Ik had verwacht dat, gezien de aard van pakket 1a, zij wat meer de regie zou nemen maar ze nam 'm in de mond en wachtte vervolgens tot ik haar hoofd even op en neer ging begeleiden. Aangename verrassing, want ik doe het graag.

Haar mond voelt echt lekker, ze kan echt wel lekker pijpen en was me goed aan het verwennen tot ik haar mond helemaal volspoot. Had niet verwacht dat ik zo hard zou klaarkomen. Ze bleef ook doorzuigen tijdens het klaarkomen, heerlijk is dat. Ik denk dat ze pas stopte toen de laatste druppel eruit was want ze was braaf aan het wachten met m'n pik in haar mond tot ik klaar was.

Alles uitgespuugd in de wasbak en vervolgens even gezellig gepraat tot de tijd vol was. Wel fijn dat je niet meteen naar buiten gewerkt wordt.

Leuke, schone, lieve en strakke dame die weet wat ze doet. Was een fijne ervaring voor mij. Prima adres voor een lekkere pijpbeurt van een schattige dame.

Een vervolgbezoek is zeker mogelijk 😊
Ow niet slikken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan