WHEM Milou - Steenbergen / Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JdJ

Newbie
20
07/10/22
4
Wie heeft ervaring met deze dame?


Advertentie ziet er goed uit en past wel bij wat ik zoek. Ze is zo te zien ook al enkele jaren actief op de site, maar kan geen review vinden (zowel op naam, plaats als advertentienummer gezocht)

Heeft zo te zien meerdere advertenties:

 
Wie heeft ervaring met deze dame?


Advertentie ziet er goed uit en past wel bij wat ik zoek. Ze is zo te zien ook al enkele jaren actief op de site, maar kan geen review vinden (zowel op naam, plaats als advertentienummer gezocht)

Heeft zo te zien meerdere advertenties:

Ziet er inderdaad zeer leuk uit, maar nog niet eerder tegen gekomen bij de advertenties uit deze buurt, terwijl ze wel al vanaf 2022 een advertentie heeft. Ik ben benieuwd waar ze dan eigenlijk vandaan komt.
 
Is fake, heb al aantal weken contact met haar, oa gevideobelt, had voor vanavond een afspraak staan is niet komen opdagen en is niet meer bereikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vrijdag ook contact gehad met haar. Infoingewonnen bij haar. Nog niet tot een afspraak kunnen komen want van mij kant komt het de komende tijd wat minder uit.
Ze zei dat we van te voren ook ff kunnen videobellen.
Maar nu toch eigenlijk ook wel benieuwd of het wat gaat worden, van haar uit 😉
 
Ja dat videobellen wekte bij mij wel vertrouwen, heb iets van 10 minuten met haar lopen videobellen waarna we de afspraak definitief hadden gemaakt. Uur voor afspraak nog contact en toen ineens nul reactie meer. Snap niet wat ze daar voor lol aan hebben.
 
Ik heb vorige week vrijdag ook met haar zitten appen en ze reageerde vrij snel. Of het fake is weet ik niet. Ze leek wel serieus te reageren op mijn vragen maar tot een afspraak kwam het niet. Morgen probeer het ik weer.

Sexjobs neem ik trouwens sowieso altijd met een zak (korreltje) zout. 80% is fake. Ik pas me daar ook op aan dus geen whatsapp profielfoto, geen vooruit betaling, gerichte vragen stellen, ALTIJD videoconfirm of desnoods bellen. Waarom zou een dame op sexjobs adventeren terwijl kinky er is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan