2 weken geleden weer bij Jazzmin geweest. Voelde toch weer even als een lot uit de loterij dat mijn telefoontje doorkwam gezien ze dagelijks wordt gebombardeerd met telefoontjes en berichten.
Vorige keer had ze nog geen 'pakketten', dit keer wel dus gekozen voor pakket 1B. Er zijn blijkbaar ook woorden opgenomen in de beschrijving van de pakketten door Jazzmin uit mijn eerste recensie. Klein detail, maar moest hier toch wel even om lachen toen ze me dit vertelde
Door privé omstandigheden bij Jazzmin moest ik 25 minuten wachten in de auto. Geen probleem verder, behalve dat ze daarna de effectieve tijd dat we daadwerkelijk bezig waren wat uit het hoog was verloren en er wat miscommunicatie en onduidelijkheid was over hoeveel tijd ik nog zou hebben, ook nadat er een korte onderbreking was van haar kant waar ze even wegliep. Voor het bedrag van 150 vond ik achteraf de tijd deze keer dan ook wat te kort dat we daadwerkelijk bezig waren, naast dat er wel wat extra tijd is voor gesprek. Ik bezoek uitsluitend Jazzmin voor haar unieke kwaliteiten en het gewoon simpelweg een leuk en goed mens is waar ik een klik mee heb. Hopelijk volgende keer iets langer.
De sessie zelf;
Tja, ik ga niet heel veel in detail treden want dat heb ik al gedaan in m'n eerste recensie maar het was wederom heerlijk en fantastisch en van alle dames die ik heb mogen keelneuken in m'n leven is zij wel echt de absolute nummer 1 hoor. Ook deze keer vanuit verschillende standjes haar heerlijke strakke keeltje mogen neuken wat weer hemels voelde. Toppunt was toch wel dat ze ging liggen met haar hoofd over de rand van het bed en ik elke keer de bolling zag op haar keel als ik m'n pik voorbij haar huig stootte en haar dikke lippen tegen mn buik aan voelde. Dat beeld vergeet ik ook nooit meer.