WHEM Jazzy Jazz massage Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zijn met 2, ik ben paar keer bij haar vriendin geweest vooral voor nuru massage. Was wel top. Weet niet of ze dat nog doet.
Voor mij deed ze da wel, had wel een band met dr

 
ze presenteert zichzelf als een kinky babe wiens instinct overneemt eens de deur dicht gaat. (From the moment the doors are closed, I am in charge!)
met iedereen klikt het wsl anders, maar voor mij was het een beetje te fake. het is er allemaal wel, maar het is als een goedkope soap: je weet wat er gaat komen en als het dan komt is het te theatraal en te weinig doorleefd.
voor mij een 4/10 qua service en creativiteit terwijl de prijs wel iets heel anders deed verwachten
je krijgt op voorhand al een menukaart met prijzen voor een hele rimram aan diensten. das meestal geen goed teken en hier jammer genoeg ook...
 
ze presenteert zichzelf als een kinky babe wiens instinct overneemt eens de deur dicht gaat. (From the moment the doors are closed, I am in charge!)
met iedereen klikt het wsl anders, maar voor mij was het een beetje te fake. het is er allemaal wel, maar het is als een goedkope soap: je weet wat er gaat komen en als het dan komt is het te theatraal en te weinig doorleefd.
voor mij een 4/10 qua service en creativiteit terwijl de prijs wel iets heel anders deed verwachten
je krijgt op voorhand al een menukaart met prijzen voor een hele rimram aan diensten. das meestal geen goed teken en hier jammer genoeg ook...
[URL unfurl="tr

Jazzy of Michybabe?

Een paar weken terug geweest bij Jazzy, een aangenaam dame dat een top massage geeft. Ze zijn inderdaad met 2 daar, denk dat andere BDSM doet (michybabe) .jazzy doet nu enkel massages als ik het goed heb begrepen

Jazzy https://www.redlights.be/massage/jazzyjaz-ebony-erotisch-massage-black.html
 
Ze zijn met 2, ik ben paar keer bij haar vriendin geweest vooral voor nuru massage. Was wel top. Weet niet of ze dat nog doet.
Voor mij deed ze da wel, had wel een band met dr

Dus Michy geeft goede nuru massages?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan