Recensie Jeanne Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thomas1990

Vaste klant
223
19/01/22
243
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.divine-girls.com/profile/coming-soon
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was vandaag in Brussel, wat niet veel gebeurt en ik was op Divine Girls aan het kijken. Het profiel Van Jeanne viel mij op. Ik twijfelde, maar aangezien het geverifieerd was toch gestuurd en afgesproken. Verbazingwekkend lijkt ze echt op de foto's, alhoewel die duidelijk bijgewerkt zijn. Wat een lichaam 😍 Superslank en heel groot voor een dame. Eerst mij gedoucht, en daarna begonnen. Ik praat eerst graag wat vooraf, en ze gaat mee in elk gesprek. Maar eens ze begint te tongzoenen, holly shit 😱 Zoiets had ik zelden meegemaakt. Al kussend ging ze onderaan naar mijn vriendje. Ik ben normaal niet zo voor pijpen, maar dit was echt zalig!! Teasend, ging ze met haar mond en tong volledig heen en weer. Ik heb haar dan omgedraaid, zodat ik haar ook onderaan kon plezieren. Daarna kwam ze op mij zitten, hemels om te zien. Geswitcht naar missionaris, maar helaas niet lang volgehouden. Daarna wat gepraat en dan een 2de ronde. Uiteindelijk 10 min langer gezeten, kijkt niet naar de klok en laat u rustig douchen/aankleden.


Herhalingsgevaar is groot, ook al ben ik zelden in Brussel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan