WHEM Jeans4ever, Almere via sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand contactgegevens van deze dame? Het versturen van berichten via SJ werkt niet echt denk ik.

Wel zin in een goedkoop adresje.

Graag indien het mag contact gegevens in een PM 😊
 
Ik heb Malou (Jeans4ever) vorig jaar bezocht voor een pijpdate in de auto.
We hadden bij een supermarkt in almere afgesproken waar ik kon pinnen. Ze is behoorlijk aan de de dikke kant, maar ik was geil en wilde leeggepijpt worden dus ik nam haar mee naar een afgelegen plek (heel lastig zoeken). We probeerden het eerst in de auto, maar vanwege haar omvang ging dit niet zo makkelijk, dus zijn we buiten in het gras gaan liggen. Ze heeft mij gepijpt en zaad doorgeslikt terwijl ik haar vingerde. Haar pijptechniek was matig en gehaast.
Voor mij geen herhaling meer tenzij ik op een bed bare haar dikke kut kan volspuiten.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jeans4ever-biedt-zich-aan_8316938
 
Ik heb Malou (Jeans4ever) vorig jaar bezocht voor een pijpdate in de auto.
We hadden bij een supermarkt in almere afgesproken waar ik kon pinnen. Ze is behoorlijk aan de de dikke kant, maar ik was geil en wilde leeggepijpt worden dus ik nam haar mee naar een afgelegen plek (heel lastig zoeken). We probeerden het eerst in de auto, maar vanwege haar omvang ging dit niet zo makkelijk, dus zijn we buiten in het gras gaan liggen. Ze heeft mij gepijpt en zaad doorgeslikt terwijl ik haar vingerde. Haar pijptechniek was matig en gehaast.
Voor mij geen herhaling meer tenzij ik op een bed bare haar dikke kut kan volspuiten.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jeans4ever-biedt-zich-aan_8316938
Zie haar adv vandaag weer online. Ze doet thuisontvangst is een bed &breakfast. 80 euro half uur nzc.
Succes!
 
Ze spreekt inderdaad af voor cardate bij Albert Heijn en vanaf daar naar een rustige plek.
Ze heeft mij gepijpt op de achterbank en was daarbij topless.
Ze pijpt snel en gehaast maar wel lekker om haar mondje vol te spuiten voor 30 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan