WHEM Jenn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar vorige week gemaild ( staat geen telefoonnummer bij) en geen reactie gekregen.
Gisteren nog een poging gedaan. Nu wel reactie met zelfs een voorstel. Maar ondanks mijn reactie nog geen bevestiging.
 
Heb eenmalig contact gehad met de adverteerder via de mail, toen noemde zichzelf JoeJoe en ontvangst in Cuijk.
Maar na een enkel mailtje kwam er geen bericht meer terug, "had spullen nodig voor haar bedrijf, hoofdzakelijk meubels end...".

Veel van de advertenties afkomstig van deze adverteerder gaan over het kopen van spullen/betaling in natura,
en wordt nadrukkelijk de optie baresex aangekaart.

Bij de gebruikte foto's in de advertentie heb ik zo mijn twijfels of die van de adverteerder zelf zijn, lijken meer modellen uit commerciële advertenties zonder het volledige aangezicht in beeld.
 
Heb haar een paar keer bezocht, ze adverteert al een paar jaar in Nijmegen en omgeving. Ze ontvangt in een bedrijfspand in Heumen en een woning in Nijmegen. Ze is geen faker, wel een beetje passief en laat het een beetje over zich heenkomen. De fotos zijn zeker niet van haar. Inmiddels vraagt ze echt veel teveel geld voor wat je krijgt.

 
Ze ziet er in het echt wat gewoontjes uit, niet slecht voor een jonge moeder maar geen fotomodel. Wat littekens van borstverkleining enzo. Laten we zeggen girl next door type. Ik ben er wel van ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan