Recensie Jenna, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Jenna was het een feestje.
Terwijl ik mij aan het afdrogen was, lag zij naakt alleen met haar string aan op bed mij te observeren.
Toen ik erbij kwam liggen begin zij met strelen en te zoenen op de wang en hals, langzaam steeds dichterbij de mond.
Eenmaal elkaars mond gevonden te hebben draaide onze tongen tegen elkaar.

Jammer dat ik haar wel befte, maar zij mij pijpte met condoom. Het extra bedrag voor pijpen zonder vond ik iets te overdreven.

Communicatief is het met Jenna ook gezellig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Super date gehad. Kwam 100% alles na. Was nog veel mooier dan op de foto's.
Is wel wat lastig te bereiken, maar als het lukt dan heb je de date van je leven.
Ze is echt super mooi, als een model. Ze is ook nog hoogopgeleid en heeft dus ook nog wat te vertellen.
Het is mij een raadsel hoe ze in dit vak is gerold, maar goed, ik ben er blij om. Ze doet alles met overgave en zoent als de beste. Zelfs met mijn vrouw heb ik nog nooit zo innig getongd.
Neuken was heerlijk en ze deed er alles aan om het uur zo goed mogelijk te gebruiken.
Ze is super hygiënisch en beffen wordt duidelijk geapprecieerd.
Hier ga ik vaker komen, als het me lukt om een afspraak te maken.
 
Heb Jenna bezocht. Zeer slecht. Heb een review over mijn bezoek aan haar geschreven op kinky. Deze is geplaatst. Jenna reageert vervolgens als aangeschoten wild op mijn review. Met haar reactie toont zij haar ware en zielige karakter. Het is onvoorstelbaar dat Salon 261 haar daar laat werken.
 
Heb Jenna bezocht. Zeer slecht. Heb een review over mijn bezoek aan haar geschreven op kinky. Deze is geplaatst. Jenna reageert vervolgens als aangeschoten wild op mijn review. Met haar reactie toont zij haar ware en zielige karakter. Het is onvoorstelbaar dat Salon 261 haar daar laat werken.

Het is natuurlijk wel zo dat het grootste deel van Jenna haar gasten er anders over denkt, Weerman. Een bezoek aan een dame is een persoonlijke ervaring. Zelf ben ik een paar keer bij Jenna geweest en heb het prima naar mijn zin gehad. Er moet natuurlijk wel een klik zijn, als de dame zich niet prettig voelt bij haar bezoek dan zal het geen succes worden. Jenna is zeker een populaire dame en dat zal niet voor niets zijn. Het enige nadeel vind ik dat je niet zo makkelijk met haar kunt afspreken. Ze wil een afspraak nog weleens afzeggen, terwijl je dan al je reis en tijd hebt ingeplanned. Maar dat neem ik dan maar voor lief, als ik bij haar ben is het wel een uur genieten. Helaas woon ik nogal ver weg, dus kan ik haar niet erg vaak bezoeken. Maar Weerman, accepteer de gang van zaken. Ik vrees dat je gewoon niet een type man bent voor Jenna, en misschien heb je dat zelf niet in de gaten. Daarom moet je altijd terughoudend zijn met negatieve recensies. Voor een dame met goede bedoelingen komen die heel naar binnen, en als het probleem niet (alleen) bij haar ligt is dat extra vervelend. gr, Ronald.
 
Heb Jenna bezocht. Zeer slecht. Heb een review over mijn bezoek aan haar geschreven op kinky. Deze is geplaatst. Jenna reageert vervolgens als aangeschoten wild op mijn review. Met haar reactie toont zij haar ware en zielige karakter. Het is onvoorstelbaar dat Salon 261 haar daar laat werken.
Ik vind het anders geen wilde aangeschoten reactie van haar. Jij mag je mening hebben, vind haar reactie vol van klasse. Ik heb het bij haar in iedergeval heel. er naar mijn zin gehad.
 
Beste Venus en Hazelnoot, jullie zijn wel erg positief over Jenna. Klaarblijkelijk reageren jullie namens de eigenaar of eigenares van de Salon.
 
Beste Venus en Hazelnoot, jullie zijn wel erg positief over Jenna. Klaarblijkelijk reageren jullie namens de eigenaar of eigenares van de Salon.
Onvolwassen. Je geeft een slechte review, dat mag. Maar zij mag er ook op reageren, iedereen mag namelijk een weerwoord geven. Ik vind haar reactie klassevol en gewoon on point. Jij zegt ik ga er nooit meer heen en zij zegt heel mooi 'jij hoeft ook niet meer te komen''. En daarna kom je in dit forum onvolwassen reageren waarbij je als een verwende karen zeurt dat ze wild op je reageert. En wij reageren daarop. Je kunt niet verwachten dat als je hier iets posts dat iedereen het met je eens zal zijn, en dat is ook goed het is immers een Forum. Jij gebruikt een ad hominum en dat vind ik onvolwassen.
 
Tja, inderdaad komt De weerman erg gefrustreerd over. Alsof wij enige connectie hebben met Salon 261 alleen omdat we op zijn bericht reageren en zijn mening niet delen. Inderdaad schrijft Jenna netjes hoe zij het heeft ervaren en ze geeft aan dat hij ook van haar niet meer hoeft te komen. Dan zijn jullie het dus eens. Zet het van je af en vergeet de zaak verder. Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal. Overigens klopt het wel wat Jenna zegt over je relatief veel negatieve ervaringen met andere dames. Misschien leg je de lat erg hoog en eis je teveel van de dames.
 
Beste Venus en Hazelnoot, jullie zijn wel erg positief over Jenna. Klaarblijkelijk reageren jullie namens de eigenaar of eigenares van de Salon.
Wat jammer deze reactie. Ik ben zeker geen eigenaar. Ook ik heb alleen maar voortreffelijke ervaringen me Jenna. Maar het kan natuurlijk zijn dat iemand dat niet heeft. Dat mag je ook in je review vermelden, net zoals zij daar op kan reageren. Ik vind Jenna een super meid die met haar looks en haar intelligentie boven het maaiveld uitsteekt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb vandaag het voorrecht gehad Jenna te kunnen bezoeken. Ik had enkel wat recensies op Kinky gelezen. Maar de werkelijkheid overtrof alles. Dit is met afstand de mooiste vrouw waar ik ooit sex mee heb gehad. Ze geeft zelf aan van sex te houden en dat merk je aan alles. Ze tongzoent fantastisch. Van de 'nare' luchtjes heb ik niets gemerkt. Beffen heb ik slechts in standje 69 mogen ervaren en daarbij lag ik iets te laag om er goed bij te kunnen. En ik las zojuist ook nog iets over haar van achteren pakken in staande positie. Dat zijn dan weer twee zaken op mijn lijstje die ik bij de volgende afspraak met haar wil beleven, want die afspraak gaat er wat mij betreft zeker komen, als het me lukt een afspraak te maken. Overigens ging dat via whatsapp vrij gemakkelijk. Het duurde enige tijd voordat ze reageerde maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat wanneer zij werkt ook continu de dame van de keuze is voor de binnenlopers. Mijn ervaring met Jenna is in één woord: wauw.

Jammer om te lezen dat Weerman een mindere ervaring had, er was dan vast geen klik. Haar reactie vind ik net, daarmee merk je haar afkomst en het feit dat ze gestudeerd heeft. Ik heb geen binding met Salon 261 en was er vandaag voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst.
 
Gisteren weer eens naar Jenna geweest. Wat is zij toch een genot! Ze komt tegemoet aan al je wensen en kan zoenen als de allerbeste. Vol overgave gaat ze met je aan de slag.
Ze is zo ontzettend mooi. Echt een model en he is fan k telkens een voorrecht om sex met haar te hebben.
Ook heeft ze nog een interessant verhaal en is ze ontzettend welbespraakt. Zo'n mooie en intelligente dame kom je niet veel tegen in deze branche ( gelukkig ken ik er drie).
Een echte GFE en ze doet er alles aan om je het hele uur in extase te houden.
Het is jammer (althans goed voor mijn portemonnee) dat Alphen aan den Rijn niet naast de deur is.
Volgende week gaat ze met vakantie. Het is haar gegund al denk ik dat ze ook op de stranden van de plaats waar ze naartoe gaat de mannen van haar af moet slaan...
Wat een mooie lieve en intelligente jonge dame is het toch!
 
Een eerste bezoek aan Jenna gebracht.
Wat een geweldige vrouw is Jenna.
Prachtig lichaam, maar vooral zo ongelooflijk lief.
Een heerlijke vrijpartij met een hoog GFE niveau.
Dank je wel lieve Jenna.
Hopelijk tot snel.🌹
 
Ach weet je, in elke business is het onmogelijk om alle klanten 100% tevreden te houden. Maar als je de recensies leest dan zegt dat genoeg. Meeste mensen gaan met een happy gevoel weg na Jenna bezocht te hebben (waaronder ik).

Topmeid vind ik zelf; looks, service en persoonlijkheid. Je kunt behalve heerlijk met haar seksen ook een gesprek op niveau hebben. Binnenkort weer langs 😃
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een lange tijd trok Jenna mijn aandacht mede dankzij de vele positieve reviews hier maar vanwege de afstand was het een beetje lastig plannen voor mij. Anderhalve week geleden was het dan toch gelukt en na een korte kennismaking via WhatsApp gaf ze aan dat ze de volgende dag om 14 uur nog tijd had. Dus vanuit het zuiden van het land richting salon261 gereden.

En oh wat is zij een geweldige dame. Ik schrijf eigenlijk bijna nooit hier iets op het forum maar voor haar maak ik toch een uitzondering. Dit is gewoon een buitengewoon klasse meid. Ik denk dat ze de mooiste is die ik ooit heb ontmoet in mijn wandelcarrière. Geweldige GFE met hoog knuffelgehalte. Begonnen met een korte kennismaking en na een opfrisbeurt in de douche lag ze al op bed te wachten. Tongzoenen doet ze subliem en alles was zo passioneel waardoor ik even dacht dat ik met mijn echte vriendin aan het vrijen was.
Ze is ook een slimme meid waardoor je een leuk gesprek kunt voeren achteraf.
Kortom alles was perfect en ik kijk er naar uit om haar weer te bezoeken.

Jenna bedankt voor de geweldige date en hopelijk tot snel! (Je bezoeker uit Eindhoven)
 
Laatst bewerkt:
Al een lange tijd trok Jenna mijn aandacht mede dankzij de vele positieve reviews hier maar vanwege de afstand was het een beetje lastig plannen voor mij. Anderhalve week geleden was het dan toch gelukt en na een korte kennismaking via WhatsApp gaf ze aan dat ze de volgende dag om 14 uur nog tijd had. Dus vanuit het zuiden van het land richting salon261 gereden.

En oh wat is zij een geweldige dame. Ik schrijf eigenlijk bijna nooit hier iets op het forum maar voor haar maak ik toch een uitzondering. Dit is gewoon een buitengewoon klasse meid. Ik denk dat ze de mooiste is die ik ooit heb ontmoet in mijn wandelcarrière. Geweldige GFE met hoog knuffelgehalte. Begonnen met een korte kennismaking en na een opfrisbeurt in de douche lag ze al op bed te wachten. Tongzoenen doet ze subliem en alles was zo passioneel waardoor ik even dacht dat ik met mijn echte vriendin aan het vrijen was.
Ze is ook een slimme meid waardoor je een leuk gesprek kunt voeren achteraf.
Kortom alles was perfect en ik kijk er naar uit om haar weer te bezoeken.

Jenna bedankt voor de geweldige date en hopelijk tot snel! (Je bezoeker uit Eindhoven)
Nog extra's gedaan?
 
Ik krijg haar helaas niet meer te spreken via whatsapp. Heb nu al 3x geprobeerd af te spreken(contact op een nette manier) maar ze reageert nu helaas niet meer of heeft mij misschien wel geblokkeerd. Gezien haar goede reviews heeft ze waarschijnlijk klanten zat en wellicht omdat 1x een afspraak niet door kon gaan(maar had ik dagen van te foren op tijd gemeld) dat ze dacht ik laat deze klant voortaan zitten. Vervelend als dat zo is, en m.i. zeer onterecht.

Erg jammer, was graag bij haar langsgegaan. Valt even tegen, zeker omdat het opeens radiostilte is vanuit haar kant zonder enige uitleg. Wie weet tref ik haar een keer vanuit de Salon o.i.d., en anders gewoon een van de andere dames daar bezoeken. Maar stiekem blijft Jenna op mijn radar😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan