Recensie Jenna, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg haar helaas niet meer te spreken via whatsapp. Heb nu al 3x geprobeerd af te spreken(contact op een nette manier) maar ze reageert nu helaas niet meer of heeft mij misschien wel geblokkeerd. Gezien haar goede reviews heeft ze waarschijnlijk klanten zat en wellicht omdat 1x een afspraak niet door kon gaan(maar had ik dagen van te foren op tijd gemeld) dat ze dacht ik laat deze klant voortaan zitten. Vervelend als dat zo is, en m.i. zeer onterecht.

Erg jammer, was graag bij haar langsgegaan. Valt even tegen, zeker omdat het opeens radiostilte is vanuit haar kant zonder enige uitleg. Wie weet tref ik haar een keer vanuit de Salon o.i.d., en anders gewoon een van de andere dames daar bezoeken. Maar stiekem blijft Jenna op mijn radar😊
Bel salon anders, dan weet je wanneer ze aanwezig is en met beetje geluk kan je via de salon een afspraak inplannen op de dag zelf.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens bij Jenna geweest, het was top zoals altijd! Pijpen, beffen, (tong)zoenen, intiem. Alles derop en deraan haha!
Zij ruikt altijd ook zo lekker 🤤
 
Ik krijg haar helaas niet meer te spreken via whatsapp. Heb nu al 3x geprobeerd af te spreken(contact op een nette manier) maar ze reageert nu helaas niet meer of heeft mij misschien wel geblokkeerd. Gezien haar goede reviews heeft ze waarschijnlijk klanten zat en wellicht omdat 1x een afspraak niet door kon gaan(maar had ik dagen van te foren op tijd gemeld) dat ze dacht ik laat deze klant voortaan zitten. Vervelend als dat zo is, en m.i. zeer onterecht.

Erg jammer, was graag bij haar langsgegaan. Valt even tegen, zeker omdat het opeens radiostilte is vanuit haar kant zonder enige uitleg. Wie weet tref ik haar een keer vanuit de Salon o.i.d., en anders gewoon een van de andere dames daar bezoeken. Maar stiekem blijft Jenna op mijn radar😊
Ik heb inmiddels toch contact gekregen via WA en met een beetje geluk kan ik eind volgende week Jenna bezoeken. Ik wacht nog even op de bevestiging maar dat komt vast wel goed. Leuk! En ik zal zeker een review plaatsen na afloop :)
 
Zeker armen om je heen en zij doet zeker aan diep tongzoenen, maar niet constant..
Er zit afwisseling in en natuurlijk is het bij iedereen anders. Een frisse adem bijvoorbeeld is wel een pré denk ik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist voor het eerst bij dit prachtige meisje geweest. 100% zeker de beste ervaring tot nu toe in een privehuis. Ze pijpt fantastisch, diep, nat en vol overtuiging. Helaas met condoom, zonder is alleen voor vaste klanten...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke meid is Jenna toch. En wat is ze intelligent.
En het zoenen....wauw... Heerlijk. Ondanks dat ik mijn dag niet had wist ze er twee keer een feestje van te maken. Ze deed dit vol overgave en op een manier die ik nog nooit ben tegengekomen. Ook niet privé. Wat een passie. Deze dame is een echte professional. Ik begrijp dat het voor haar werk is, maar zo komt het totaal niet over.
Laatste afspraak was niet helemaal goed gepland. Ook hier had ze een passende oplossing voor.
Ik hoop dat je dit werk nog lang blijft doen en met de volle overgave die je geeft.
Gelukkig ben ik van een andere generatie, anders was is smoorverliefd geworden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels meerdere keren bij Jenna geweest en er zullen er nog zeker velen volgen als ze weer terug!

Wat een mooie vrouw waar je ook nog mee kunt lachen.

Ze zoent en pijpt waanzinnig. Het intieme deel is ook fantastisch en ze blijft me keer op keer verbazen. Ze geniet er zelf ook van en dat maakt het nog leuker.

Jenna is van een buitencategorie en behandel haar (zoals alle vrouwen) met respect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan