Recensie Jennifer, Amsterdam (Slovenië), Oudezijds Achterburgwal 117 midden

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Gisteravond laat, het liep al tegen 22 uur nog een leuke nieuwe dame ontdekt op de Oudezijds Achterburgwal. Adres is nummer 117 het middelste raam bijna recht tegenover die nieuwe 3D geprinte brug. Naja, "nieuwe dame?", deze dame kwam mij direct bekend voor. Een bekende uit het uitgaansleven. Heb haar in het verleden weleens getroffen op 1 van de vele terrasjes rondom de Wallen. Toen vond ik haar al een enorm lekker ding. Kon haar toen moeilijk plaatsen qua nationaliteit. Leek mij een Russische te horen aan haar accent als ze Nederlands praat. Gisteren maar meteen even gevraagd dus, zij blijkt uit Slovenïe te komen. Nu, in haar schaarse outfitje kwam haar prachtige lichaam nog mooier te voorschijn dan toen ik haar in de zomer op het terras ontmoette. Wat een ontzettend lekker sexy ding is dit zeg! De klik was er gisteren weer direct. Heel leuk praatje aan de deur gehad en hier dus direct maar even werk van gemaakt.
50 euro overhandigd en het seksavontuur kon beginnen. Zonder te veel op details in te gaan, ook deze dame levert een service waar je gewoon stil van wordt. Wat een top lady en wat een leuke meid om hier een leuke tijd mee te hebben. Die 50 euro waren wel erg goed besteed.
Nog even wat gepraat met haar over Amsterdam en het leven op de Wallen in het bijzonder. Zij blijkt daar al jaren goed bekend te zijn en zij kent er ook veel dames. Ook weet zij de weg te vinden in de horeca rondom de Wallen. Door haar weer een beetje wijzer geworden.
Wat een leuke date was dit! Als het kon had ik haar gewoon direct meegenomen naar het Oosten. Wat een leuk poppetje deze Jennifer! Top, top en nog eens top!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan