Recensie Jennifer ,Antwerpen, Schipperstraat 21/4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank D

Newbie
16
13/07/22
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagavond na klantenbezoek langs Antwerpen gepasseerd om te zien of Anna Maria der was, na mijn verloren rit van vorige dinsdag was de goesting groot. Deze had blijkbaar een langdurige klant en ik niet eeuwig de tijd. Half aan het vloekend dat ik mij eens een favoriet je moest zoeken dichter bij huis. Toen ik net naar huis wou gaan zag ik de iets oudere Jennifer staan. Iets meer Milf gehalte, netjes gekleed en een smile tot achter der oren. Aangezien ikzelf dichter bij de pensioenleeftijd ben dan de schoolverlater sprak ze me meer dan aan dus rechtsomkeer en naar binnen. Normaal zijn die huizen met 7 8 ramen niet mijn ding maar de dame in kwestie uiterlijk wel. Mee naar boven, betaald en de show kon starten. De dame sprak een heel klein beetje engels en mijn spaans beperkt zich tot een paar woorden. Niet erg ik ben hier toch niet om te babbelen. Wasje aan de wastafel en hup het bed op. Aan haar lichaam kom je de tand des tijds wel zien maar geloof me vrij er zouden veel dames van haar leeftijd een moord doen om nog zo een figuur te hebben. Pijpen zonder die vrij snel over ging in een 69. Diep en de ballen werden zeker niet vergeten. Ondertussen wat spelen met die heerlijke joekels (fake) van haar. Tity fuck geen probleem, ze is dan maar op mijn gezicht komen zitten waarbij ze echt wel goed nat werd, met natuurlijk wel de fake geluidjes bij maar goed die nemen we der bij, het streelt toch wel ergens je ego een klein beetje. Vervolgens doggy genomen en al eens voorzichtig een vinger in het nauwe gatje gestoken en werd positief onthaald. Dan maar eens geproefd van het kontje en ook daar kon ze wat verdragen met terug de fake geluidjes, maar kom who cares? Toen nam ze terug het initiatief en heeft ze mij in reverse cow klaar gereden. We waren toen ook al een kleine 40 min verder. Wasje aan de wastafel, kleren aan en bibi kon voldaan weer naar Veurne bij moeder de vrouw. Daar wast een pak minder maarja dat gaat jullie niet aan. Conclusie was het zo ver niet kstond er al terug. Voor mij een absoluut 1000% herhalingvatbaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan