Recensie Jennifer, Carpe Diem Boxtel 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Typischjason

Vaste klant
108
10/11/21
82
13
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een hele tijd geleden een massage gehad van Jennifer.
Jennifer is een 40+, maar ziet er best aardig uit. Dikke natuurlijke borsten die ze goed weet te gebruiken tijdens de massage. Verder is ze eeg vriendelijk en gezellig. In het begin praat ze best veel en heeft dat zelf ook in de gaten, maar niet storend waarna ze zich focussed op de massage.

Ze weet je echt goed op te geilen met likjes en kusjes bij je oor hals en een aantal keren nam ze kleine Jason ook eventjes in haar mond en dan gaat je hart toch wel eventjes wat sneller kloppen. Intiem doet ze niet aan voor een extraatje pijpt ze wel echter weet niet meer voor hoeveel, had zelf die dag niet genoeg geld bij me, waar ik wel enorm van baalde.
Je mag haar tijdens de massage ook overal aanraken met respect.

Al met al een goede massage gehad van een gezellige dame die wel een leuk en gezellig sfeertje kan creëren.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/jennifer
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik beaam de review hierboven.

Ziet er goed uit, 40+. Prima lichaam met een gezonde bos hout voor de deur.
Ze is praatgraat, maar dat deed voor mij niet af aan de sfeer, in tegendeel, want zonder een beetje gesprek is er (voor mij) geen klik.

De "Sensual Body to Body massage" was prima. De "extra tantra" was achteraf denk ik overbodig.
Ik denk dat dit per dame verschilt, maar mocht de pret niet drukken.

Het opgeilen was niet gericht op de jongeheer, maar erg goed. Hijgjes, likjes, knabbeltjes... ik kreeg regelmatig het idee dat ik zelf te tam was en best wat meer mocht.
Mijn (voor mijn gevoel) knullige gepruts aan de onderkant leek ze te waarderen, maar betwijfel dan toch altijd of dat echt zo is...

Daarna een spetterend (pun intended) handmatige einde, waarbij ze ook stiekem eventjes wat extra doet...gevolgd door een gezamenlijke douche, waarbij ze je nog even laat genieten van haar lijf.

Ik heb om extras verder niet meer gevraagd. Dat was voor mij zeker niet nodig.
Prima massage met een dame die haar best doet voor je. Voor herhaling vatbaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Half maart bij Jennifer geweest. Heerlijke vrouw kan ik wel zeggen! Heel toegankelijk en wil ook graag zelf genieten en dat is te merken 🙃
Massage deed ze erg lekker met gebruik van haar grote tieten. Ik hou ervan ;-)
Gezellig mee gekletst, ik had een enorme klik met haar. Ik mocht haar ook aanraken met respect. Topper!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uitgaande van de recensies heb ik een afspraak gemaakt met Jennifer.
Eerlijk gezegd als ik haar op straat zou zien zou ik niet omdraaien. Maar ze kan wel masseren als de beste en de massage goed opbouwen. Haar lichaam ziet er goed uit voor iemand tussen de 40 en 50. Lekker grote borsten die ze goed gebruikt tijdens de massage.

ze doet alleen pzc extra tegen meerprijs, geen gebruik van gemaakt.

Ik kom zeker wel een keer terug.
 
Ik ben vorige week weer bij haar geweest.... oh wat kan ik toch genieten met haar!! :love:
Ik was de eerste om 11:00 maar ze ging er al gelijk helemaal voor! Lekker Tantra met flink wat edging totdat ik ongeveer tegen het plafond spoot! ;-)
Er zijn er niet zoveel die zo in hun werk opgaan... Ik hoor graag van jullie als je meer masseuses wat van haar kaliber!
 
En hoe is het bevallen? Ben zelf ook erg benieuwd naar die combi
Het was de eerste keer dat deze 2 samen hebben gemasseerd maar daar merkte je niets van. Van te voren gedouched met rosa na afloop met jennifer.
Tijdens de massage hebben ze de rollen goed verdeeld eentje de rug en de ander de benen en omgewisseld. Tijdens de massage op mn buik deden ze van elke kant de handen onder mn bui en benen om mijn edele delen masseren.
Op mn rug ging het spectakel lekker verder dit was mijn eerste duo massage dus je weet niet waar je moet kijken en met wie je moet spelen, heel leuk dit.
Deze 2 zijn heel intiem met je bezig dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Extra's werden niet aangeboden heb ik ook niet naar gevraagd. Bij een massage van deze 2 dames heb je geen extra's nodig.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/jennifer
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jennifer is echt top! Ze is gok ik wat achterin de 40 en ziet er gewoon goed uit. Heerlijk lijf, leuk koppie en ook nog leuk om een gesprek mee te voeren. Wat wil een man nog meer 😁.
Niet onbelangrijk: massage was gewoon goed. Punt. Ik laat me wel vaker masseren met wisselend succes, maar Jennifer weet het stukje erotisch en sensueel goed in te vullen.
Extra's zijn niet ter sprake gekomen en ik heb er ook niet naar gevraagd. Misschien een volgende keer, want die komt er zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan