Recensie Jennifer (Col), Antwerpen, Schippersstraat 23/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het nzc forum staat Jennifer/Guadeloupe op Schippersstraat 23/3, is dat dezelfde dame?
Heeft lang geleden in Den Haag gewerkt.
Zonder twijfel. Daar kwam ik ook pas naderhand achter. Door haar speelse aanpak en go with the flow volgt het een op het ander.
Nogmaals wat ik over Jennifer heb geschreven . Probeer t zelf , of juist niet want het is een grote show hoe ze zich gedraagt. Verder veel plezier !
 
Reeds een aantal keer bij geweest en steeds zeer tevreden buitengestapt. Ze speelt haar spel zeer goed.
Ze maakt je wijs dat je de beste, liefste, aangenaamste lover bent... en moest ik niet zoveel ervaring hebben zou ik het nog geloven ook, LOL.
We eindigen steeds met wat naar foto's kijken op Iphone en laatste keer wou ze dat ik haar meevroeg op een festival. Wat zou ik.
Moet wel zeggen dat ze een relatie creëert (in feite een illusie) die leuk is en fantastisch gebracht zonder tijdsdruk. Maar ze is zeer populair en staat 's avonds nooit langer dan enkele minuten voor haar raam. Zo'n clandisie zegt veel. En allemaal zijn ze de beste.:LOL:
 
Ik ga geregeld nog naar antwerpen (1 a 2x per week) en ik zie jennifer daar nooit, haar deur staat gewoon leeg. Naast haar staat Helen (roemenie) die ook krullen haar heeft. Ofwel is ze op vakantie, ofwel kom ik gwn altijd ongelegen en boekt een klant haar voor 2 uren ofzo.
 
Ik hoor en lees van iedereen en overal dat Jennifer heel wispelturig en flexibel is met haar werkdagen en uren, en dat ze ook nog eens heel populair is bij bepaalde wandelaars. Dat alles samen maakt dat het heel lastig is om haar te "pakken" te krijgen.
 
Ik ga geregeld nog naar antwerpen (1 a 2x per week) en ik zie jennifer daar nooit, haar deur staat gewoon leeg. Naast haar staat Helen (roemenie) die ook krullen haar heeft. Ofwel is ze op vakantie, ofwel kom ik gwn altijd ongelegen en boekt een klant haar voor 2 uren ofzo.
Afgelopen (15 juli) vrijdag "Jennifer" weer bezocht ze stond vanaf ongeveer 20.00 uur in de etalage.
Je kunt haar natuurlijk ook mislopen als je naar krullen zoekt, want die heeft ze niet gehad, en sinds recent heeft ze zelfs een kort, zeg maar sportief, kapsel.
Dus niet op vakantie, of zo.
 
Op het nzc forum staat Jennifer/Guadeloupe op Schippersstraat 23/3, is dat dezelfde dame?
Heeft lang geleden in Den Haag gewerkt.
Ja Paulus, dat is dezelfde. Vandaar ook dat ze in dat forum wordt vermeld, gezien het aloude servicepakket.
Ik had eerder een poging gedaan om voor de collega's in Den Haag duidelijk te maken dat ze weer was opgedoken in Antwerpen, net als jaren geleden. Toen stond ze al eens op SS 24, en ook in de Verversrui 24.
 
Afgelopen (15 juli) vrijdag "Jennifer" weer bezocht ze stond vanaf ongeveer 20.00 uur in de etalage.
Je kunt haar natuurlijk ook mislopen als je naar krullen zoekt, want die heeft ze niet gehad, en sinds recent heeft ze zelfs een kort, zeg maar sportief, kapsel.
Dus niet op vakantie, of zo.

Aan schipperstraat 23 ? Ik was vrijdag daar tussen middernacht en 3 uur smorgens en ze was daar alleszins niet of bezig.
 
Aan schipperstraat 23 ? Ik was vrijdag daar tussen middernacht en 3 uur smorgens en ze was daar alleszins niet of bezig

Aan schipperstraat 23 ? Ik was vrijdag daar tussen middernacht en 3 uur smorgens en ze was daar alleszins niet of bezig.
23/4 ja....
Middernacht was ze wellicht bezig, maar rond 3 uur zou ze ook wel vertrokken kunnen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan