Ik had voorheen wel eens een praatje met deze 'meesteres' gemaakt en ik vond haar wel een sympathieke meid die ook eerlijk op mij overkwam . Als ik haar zag groeten we elkaar altijd zoals goede bekenden (wat wij dus niet zijn) . Leuk vind ik het om ook af en toe een praatje met een "onbekende" dame te maken : dat zegt voor mij wat over hen indien ze daar de tijd voor willen nemen : dat typeert de dame en grote kans dat ik haar daarna zal bezoeken.
Maar aardige of niet aardig , het blijft een feit dat hetgeen Jennifer in de verkoop heeft , echt niet mijn ding is om aan deel te nemen. Er over lezen vind ik immer interessant en dan probeer ik mij met respect voor te stellen hoe iemand blij en gelukkig daar van kan worden. Maar datzelfde zal ook ongetwijfeld opgaan bij anderen over mijn voorkeur voor de BefBaf. Mooi toch die verschillende voorkeuren : brengt tevens leven in de brouwerij.
Ze wenkte me met een uitermate uitbundige en uitnodigende lach op haar 'half' gemaskerde koppie. Ze was gekleed in een pak van zwart leer , iets dat mij altijd aan kinky , heftige en pijnvolle dingen doet denken. Ze weet wel dat ik niets moet hebben van pijngedoe , en ook niet van een vuist of een dikke dildo in mijn hol . Over dildo's gesproken : daar is geen gebrek aan in haar kamer . Er stond bekant een heel leger van die grote zwarte glanzende jongens in haar kamer netjes opgesteld in een lange rij en immer paraat om in actie te komen . Genoeg keuze lijkt me ...
Nee joh , we gaan "gewone" sex doen , daar heb ik ook wel trek in . Op mijn vraag of ze dan klaar wil komen door een Bef en het liefst meermaals , antwoordde ze "graag zelfs" en voegde er aan toe dat het haar makkelijk af gaat om wel 3 keer in 15 minuten een kommertje te krijgen. Mijn kommertje zou dan bereikt worden door een Pijp met cd en de wip deed niet mee vandaag. Een Baf hoorde er wel bij .
Omdat Jennifer overtuigend op me over kwam leek het me helemaal tof om dat moois met haar samen te gaan beleven .
Hup naar binnen , afrekenen , uitkleden en de jongeheer in de voorwas . Terwijl we ontspannen aan het kwebbelen waren ging madam er al ruggelings klaar voor liggen en speelde wat met haar vagijn . . Op mijn vraag of haar poepertje ook gewassen is antwoordde ze : "ik ben schoon, maar zal het nogmaals wassen . Ze sprong van het bed en kwam naast me staan om haar gaatjes (nogmaals) te wassen.
Daarna was ik de eerste die plaats nam op haar schone bedje .
Ze kwam erbij en we begonnen met 'zij in de rugstand' . Al rap vond tongmans de weg naar haar vlezige vagijn en de daaronder verborgen kieteltoren. Al snel verzocht de dame mij om een gaatje lager te gaan , maar die pose is voor mij ongemakkelijk en kan dan niet goed bij het doel komen en dus ook niet scoren . De hondenstand bleek ook voor haar meer welkom te zijn en vanaf dat moment ging het gladjes naar wens.
Jennifer bleek een hele grote fan te zijn van de Baf en liet dat in woord en geluid dan ook goed merken. Het ging tijdens het spelen door mijn hoofd dat ik zo een genietster nog maar weinig heb meegemaakt. Dat doet mij nou deugd en uiteraard vind ik dat helemaal geweldig . Door het gelijktijdig beroeren van haar klit wordt de vreugde en genot voor beiden tot de max opgevoerd.
Éen vinger in haar vagijn werd gewaardeerd , twee ook fijn , drie en vier vingers was ook nog helemaal prima , maar toen 'Klein Duimpje' ook mee wilde doen werd dat nèt te veel van het goede .
Klein Duimpje werd netjes terug naar af verwezen en de uitdrukking "geef hem één vinger dan krijg je een handvol" ging in dit geval dus helenaal niet op !
Echter een kommertje kon wel verwelkomd worden.
Kommertjes ja die waren er zeker wel .. de dame had vooraf niets te veel gezegd en had dus geen lulverhalen verkondigd.
Nu tijd voor mijn kommertje en Pijpen met cd werd opgestart : een Pijp zonder doet ze niet zegt ze . Jammer maar helaas .
Gedurende haar mondelinge behandeling moest ik haar wel eraan blijven "herinneren" om het liefst een Beugeldijkse uitvoering te benaderen. Het ging een tempo hoger dan gewenst , maar het uiteindelijke gevoel mijnerzijds was er niet minder om en alle zaadjes kwamen voor mij genotvol in het cd'tje aan hun einde .
Jennifer is een hele schone meid en dus stond ze gezellig naast me bij de uitgebreide na-was . Ze praat makkelijk en kan zich goed verstaanbaar maken in de Nederlandse taal.
Fijn om te kunnen zeggen dat ik een tof samenzijn heb gehad met deze prettige meid.
Voortaan geen "onbekende" Jennifer meer voor mij , want na mijn bezoekje mag ik haar nu onder mijn intieme "bekenden" scharen die ik van binnen en buiten ken.
Ik bezocht haar op 126a k1
Ze heeft trouwens een bordje voor haar raam staan met o.a. in grote letters geschreven "Golden Shower". Na het weggaan zei ik wijzend op dat bordje (door het geopende raam) nog even tegen haar dat ze van mij de volgende keer een "emmertje vol" kan krijgen (dat zal wel niet de bedoeling van het bordje zijn ) !!
Daar kon ze wel om lachen ..
Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .