Recensie Jennifer, Kiya, Gentbrugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zeus

Vaste klant
199
12/07/22
142
34
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dinsdag avond langs geweest, bij presentatie dames viel mijn oog op een langharige (zwart) knapperd , die in een spandex outfit zich voorstelde, toen ik haar kont zag was ik verkocht, echt zo 'n JLO, Kim Kardashian , Nicky Minaj uitvoering

Knap gezichtje ook , ik schat haar een jaar of 25, mooie donkere ogen.

Communicatie verliep wel moeilijk, dame sprak enkel spaans , ik vermoed dat ze colombiaans is.
Pijpen was direct condoom over slappe snikkel, & inspiratieloos zuigen.
Ik vroeg reverse , met zicht op die kont, toen ik die een 'lichte' tik gaf kreeg ik direct een opmerking
Dan maar doggy gevraagd waar ik tot een hoogte punt kwam , mij concentrerend op die prachtige kont
Kortom geen klik, service zoals je achter de ramen kan verwachten.
Herhalingsgevaar nihil dus.
Dame staat ook nog niet op de website zag ik.
 
Dinsdag avond langs geweest, bij presentatie dames viel mijn oog op een langharige (zwart) knapperd , die in een spandex outfit zich voorstelde, toen ik haar kont zag was ik verkocht, echt zo 'n JLO, Kim Kardashian , Nicky Minaj uitvoering

Knap gezichtje ook , ik schat haar een jaar of 25, mooie donkere ogen.

Communicatie verliep wel moeilijk, dame sprak enkel spaans , ik vermoed dat ze colombiaans is.
Pijpen was direct condoom over slappe snikkel, & inspiratieloos zuigen.
Ik vroeg reverse , met zicht op die kont, toen ik die een 'lichte' tik gaf kreeg ik direct een opmerking
Dan maar doggy gevraagd waar ik tot een hoogte punt kwam , mij concentrerend op die prachtige kont
Kortom geen klik, service zoals je achter de ramen kan verwachten.
Herhalingsgevaar nihil dus.
Dame staat ook nog niet op de website zag ik.
Typisch Kiya. Dit huis had ooit een goede reputatie met enkele topdames. Helaas betaal je nu privéprijzen maar met een service "van achter de ramen". Ik blijf er weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan