Recensie Jennifer Nijmegen (Voorheen Arnhem) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frostymnsss1

Wandelaar
Forumpionier
38
07/07/21
45
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/7713015-yaqui
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Rondom de zomervakantie heb ik deze dame bezocht in Arnhem. Het is de dame van de foto's/video.


Locatie was opzicht prima van buitenaf gezien. Eenmaal binnen was het een ander verhaal. De kamer was klein en voelde niet bepaald schoon aan: oude tapijt, muffe geur, krakende bed. Dit was ook het moment dat ik twijfelde of ik nog door wou gaan met de date, maar helaas dacht ik met mijn 2e hoofd.
Eerst even snel douchen. Hierna de financiële handelingen afgehandeld waarbij ik 50 extra betaalde voor anaal. Eenmaal op bed beland vroeg Jennifer of ik met of zonder wou gepijpt worden, uiteraard zei ik zonder maar dit zou extra kosten. Dan maar met*. Ze kon redelijk goed pijpen, diep met veel spuug maar ik kon het helaas niet goed voelen door de condoom.

Na een paar minuten gingen we door op anaal. Ik gleed er soepel maar na een paar stoten ontstond er wel een bepaalde geur. (Niet goed schoongemaakt?) Verder voelde ze ook ruim aan en dat deed voor mij niet veel. Dus dan maar switchen naar haar kutje. Tussendoor wel van condoom verandert en weer eventjes laten pijpen. Dit voelde beter aan. Een aantal posities afgetikt: doggy, cowgirl, missionary. Voor mijn gevoel voelde ze weer 'ruim' aan. Hierna ging ik boven op haar voor een tittyfuck, en uiteindelijk afgemaakt met een facial.

Voor mij geen herhalingsgevaar vanwege de geur bij anaal en omdat we geen klik hadden. Overigens staat tongzoenen op haar advertentie maar deed ze hier niet aan.
Ik was ongeveer 40minuten binnen en het voelde aan als afwerksex. Geen idee of er een 2e ronde inzat maar ik wou zelf zo snel mogelijk weg.
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden ook bij Jennifer geweest in Middelburg de fotos zagen er lekker dat gaf de doorslag om te gaan. Was totaal geen klik, wat standjes gedaan en stond al weer snel buiten. Echte afwerk sex niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan