Recensie Jennifer/Samantha, Wassenaar (voorheen Arcen, Callantsoog, Zaandijk) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapitein81

Vaste klant
Forumpionier
170
03/07/21
147
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3768863-jennifer https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jennifer_7857842
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had nog een review te goed na mijn bezoek aan Jennifer/Samantha medio dit jaar.
Jennifer, is een Poolse dame die ik in Amsterdam thuis bezocht, maar volgens haar advertentie ontvangt zij nu in Zaandam.
De afspraak werd telefonisch gemaakt en verliep heel vlot en makkelijk. Ik had voor 60 euro een half uur geboekt.

Eenmaal aangekomen (locatie wallen) op locatie kreeg ik een sms met de melding dat zij vergeten was om condooms te kopen en of ik
dit snel kon regelen. Aangezien ik op de wallen was kon ik snel in een winkel condooms kopen.
Toen ik boven in haar huurwoning kwam en de puinhoop in haar woning zag had ik per direct moeten omdraaien en al helemaal toen ik
haar zag. De dame is een drugs gebruiker, maar mijn geilheid won en ik ben toch gebleven.
Ook omdat zij schoon oogte, heel lief was en ooit een prachtige vrouw was. Zij bood 10 euro korting aan omdat ik nog condooms moest halen,
maar ik heb alsnog 60 euro betaald.

De seks vond plaats op een 1persoons matrasje op de grond. Geen bijzondere seks gehad en daarna ben ik snel weer vertrokken.
Herhalingsgevaar: zeer laag.

Jennifer is een schat van een vrouw, maar ze moet dringend van de hard drugs af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan