- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 200
Daar mijn favorieten er niet waren of lang bezet liep ik eigenlijk met het plan huiswaarts te keren toch nog even door de straat. Toen ik het A13 "hofje"in keek. Ik zag daar een dame met dreads zitten. Omdat ze vriendelijk lachte en ik door de dreads nieuwsgierig werd naar de afkomst liep ik naar haar toe en stapte de kamer binnen. Jenny heette ze en komt uit hongarije, mooie meid met sexy ogen en lichaam. standaar was E 50,-- voor 15 minuten zei ze in het nederlands. extra pzc was E1 100,--, beffen E 20,-- elk extra 15 min E 50,--. Ik vroeg of voor een vol uur er met E 200,-- alles erbij zat. Dat was goed zei ze, maar later voegde ze er E 100,-- voor pzc dan wel aa toe. Toen ik voorstelde dan maar 1-2 uur voor de eerste keer te doen als kennismaking ging ze toch akkoord met E 200,-- voor ee uur incl pzc en beffen. efin ik uit de kleren en opfrissen, piemel deed ze zelf met zeep. zich zelf ook even, toen ik er grappend op wees dat ik dat wel wou doen. Ze bleef nog even bezig met wimpers af maken, wat beetje vreemd was daar ik al betaald had. Ze begon op bed met pzc was ze lekker deed met geile geluidjes. Daarna nog wat trek werk met eikel gelik. Wat erg lekker was, dat kon ze merken ook door dat er pre cum ontstond en daardoor stopte, cim ging niet gebeuren dus. Maar dat was ook niet over gesproken. Ik stelde standje 69 voor, dit lukte echter matig daar ze een fysiek ook wat mankeerde, ik kwam er niet achter of dit chronisch is of dat ze tijdelijk letsel had, haar poes is wel mooi en fris dat hem ik nog wel kunnen vast stellen.. Haar nederlands en engels is wat beperkt, communicatie vond ik wat lastig. reverse cowgirl in genomen moi uitzicht en hield ze best even vol. Afronden gebrobeerd mt trek werk waarbij er weer met de tong zc gelikt werd. Maar doordat ze daar dan weer mee stopt als het erop aan komt kwam ik niet niet zover. ondertussen werd en en ander wat slapjes, maar ze kreeg me weer hard door met haar nagels lang ballen tepels en lid te kroelen. Ik kreeg me zelf ook niet meer over de schreef. Na 45 minuten beginnen fysieke on gemakken op te spelen, ik krijg vaak kramp in mijn kuiten als ik te lang inspan. nog 15 min om klaar te komen melde ze na 45 minuten. Mijn vaste meiden trekken dan altijd nog wel een troef kaart te voor schijn die de emmer doet over lopen. Jenny had er ook nog 1, ze begon zich zelf op bed liggend te vingeren, steeds heftiger ook, dat was een geil gezicht, ik trekkend er naast. Cum on tissue zei ze op een gegeven moment, ik verstond (wens der gedachte ...) cum on me. bij dubbel check bleek het tissue. Dus ik rol die keuken rol vanaf haar middel to over haar hoofd af. Zo ? vroeg ik. No zei ze haha. dom geintje van me want nu was de opgebouwde spanning weg en ik had geen puf meer eigenlijk, toen maar af gerond. Ze heeft me op gefrist en aan gekleed, ik mocht niets zelf doen daar was ze heel duidelijk en een beetje streng in, wat me tijdens het bed delen meer bevallen zou zijn. Concluderend, dat bedrag had ik liever anders besteed, maar echt spijt heb ik er niet van. Ik vond het wel een leuke date met een 30 jaar jongere sexy meid (ze is 24 jaar) seks hebben is toch wel wat waard ook he. Ik denk dat ik nog weleens aan wip, je moet elkaar toch ook een beetje ontdekken. Maar als Becky, Giselle Kiara of Maria er is dan is die kans nihil.