Recensie Jenny, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
945
30/06/21
1.285
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7317039-jenny
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag Jenny eens gedaan. De foto's op Kinky zijn veelbelovend, klein, Chinees, en de twee dumplings zien er uit om op te eten.

Jenny is de dame van de foto's. Alleen op het scherm ziet ze er een stuk jonger uit dan ze daadwerkelijk is. Ok, dan de brandende vraag.;) Jazeker, de tweeling is puur natuur en ze zijn echt zo groot.

De locatie is gemakkelijk te vinden en lekker anoniem. Even een kleine waarschuwing, de ontvangst is niet in A'dam maar er vlak bij. Hou je aan wat ze in haar ad schrijft en vermeld hier niet waar het wel is. Geen goede locaties verklappen!

Dan de date zelf. Aan haar dumplings zitten wordt niet op prijs gesteld. Jammer want daar komt een klant wel voor. Na een eerste kus veegde ze de lippenstift netjes af, veelbelovend dacht ik. Niet dus, zoenen wilde ze ook niet. Pijpen was wel lekker eigenlijk, een soort van heel snel sabbelen aan je eikel en dat was lekker. Likken vervolgens, lekker met mijn neus in haar kleine pluisje. Dat deed haar wel wat aan de reacties te zien. Afmaken was er niet bij helaas. Toen wilde ze wel intiem, dat even gedaan en weer verder gelikt. Dat zo een tijdje afgewisseld verder. Klaargekomen en toen nog even een slecht gespeelde bewonderende blik voor wat het de hoeveelheid betrof. Gespeeld want het was niet veel. Daarna was de koek op en dat was een goed half uur later. Jammer want ik had een uur geboekt.

Comsie comsa Jenny, niet meer dan een krappe voldoende. Best een leuke Dame, maar geef jezelf er eens wat meer aan over. Zo veel leuker voor jezelf ook. Een tijd geleden heb ik de fameuze Ling ook eens bezocht en dat was echt een wereld van verschil met Jenny. Ga niet langer dan een half uur is mijn advies.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.857
Berichten
736.565
Leden
33.897
Nieuwste lid
LangePijp
Terug
Bovenaan Onderaan