Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas toch wel iets geloof waardiger geweest dat jij als newbie zelf , met een leuke reactie over deze dame gekomen was . Want begrijp jouw opmerking niet jij hebt nog nergens over geschreven dus waarom nou net belangstelling over deze dame. Lijkt net nu nog meer reclame en fake .Iemand al ervaring
Bij deze bedankt voor je eerste en eerlijke en oprechte review over deze dame.Ik heb wel goede ervaring met Jenny in Leeuwarden. Je moet effe geduld hebben om een afspraak te maken. Zij geeft ook aan dat ze het best druk heeft. Maar ze is zeker de moeite waard. Prettige ontvangst, heeft de tijd en geen haastwerk. Ze is voor mij zeker een toppertje !
Ik heb wel goede ervaring met Jenny in Leeuwarden. Je moet effe geduld hebben om een afspraak te maken. Zij geeft ook aan dat ze het best druk heeft. Maar ze is zeker de moeite waard. Prettige ontvangst, heeft de tijd en geen haastwerk. Ze is voor mij een toppertje