WHEM Jenny, Maurik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb meerdere malen een poging gedaan om een afspraak te maken. Het enige antwoord wat ik eindelijk van haar kreeg was dat ik te oud was. :ROFLMAO:
Zelf gaat ze ook al richting de 60. Deze Rubens vrouw gewoon links laten liggen. :mad:
 
ooit een poging gedaan , na telefonische contact, naar een straat gestuurd , die niet bestaat en daarna kwaad op mij , dat ik te laat zou zijn .
en zou mij blokken en op een "blacklist" zetten....
spendeer je centen elders , is mijn advies.
 
Ik ben weleens bij Jenny geweest. Ze spreekt niet vaak af ( is meer hobby zegt ze ) en heeft een aantal criteria voordat ze met iemand afspreekt. Ik viel daar blijkbaar in en heb een lekkere date met haar gehad, die voor herhaling vatbaar was.
 
Nee, ze blijft in contact maar hameren op een Bol.com bon van 10 euro als aanbetaling.
dit terwijl ze zelf nog niet eens zeker wist of ze wel beschikbaar was op het door mij gewenste moment.
ik ben afgehaakt omdat ik er geen goed gevoel bij had. Riekt mij een beetje naar oplichting voor een relatief laag bedrag, waardoor je er ook niet echt werk van gaat maken.
 
Bij mij vroeg ze om beltegoed. Ik heb toen op SJ en K gekeken hoe lang ze actief is. Dat is al een aardige tijd. Heb toen die 10 euro betaald en had een week later die afspraak met haar. Ieder natuurlijk voor zich, maar ik lees altijd goed de advertentie door en als het goed klinkt als ik bel, dan houdt niet veel mij meer tegen om van bil te gaan.
 
Als ik mij niet vergis betreft dit de aloude Merel die vroeger ook heel actief was op het Hookers forum. Heb haar nooit bezoht overigens. Dergelijke vreemde verhalen kan ik mij trouwens ook niet herinneren uit die tijd.
 
Ik zou wel eens af willen spreken met deze rijpe tante:


Wie heeft hier ervaring mee?
Ze adverteert ook op Sexjobs
Ik ben 2 jaar geleden bij haar geweest, een heel aardige en lieve vrouw. Heel ongedwongen allemaal, lekkere sex met haar gehad hoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan