WHEM Jenny, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben dit weekend bij haar geweest. Hele vriendelijke meid die heerlijk masseert. Via whatsapp contact gelegd en mijn wensen besproken. Mijn plug en ring gebruikt en dat voelde geweldig tijdens de massage. Ze had een leuk setje aan waarin haar billen erg mooi uitkwamen. Ik mocht haar wel aanraken, maar niet met mijn vingers naar binnen. Daar kwam ik niet voor dus ook niet erg. Ze babbelt gezellig en liet me heerlijk ontspannen.
Ze vertelde dat ze ook SM doet, gevorderd maar ook voor beginners. Dus misschien ga ik dat nog eens proberen.
Intiem doet ze alleen met klanten waar ze een klik mee heeft.
Mijn advies: zeker de moeite waard om met haar af te spreken.
 
Weet niet hoe ik een normale recensie met sterren kan plaatsen op deze vernieuwde site???
Maar ik ben bij Jenn geweest!
Vooraf afgesproken voor een erotische massage en bij klik intiem. Zoenen doet ze nooit, alles is veilig en geen anaal. Prima, dat hoeft van mij ook niet. Intiem doet ze alleen bij een boeking van minimaal een uur dus dat afgesproken.
Jenn zit al zo'n 8 jaar in het vak, voornamelijk in SM volgens haar zeggen. Ze is een hele slanke/afgetrainde meid met kleine, stevige, mooie borsten! En echt prachtige billen! Bijna perfect!
Verder heeft ze véél tattoos over haar hele lichaam, handen, nek enz dus daar moet je van houden. Ze is spontaan en babbelt graag.
Al met al klinkt dit heel positief, ik vond mijn ervaring echter matig. De massage was weinig erotisch aan en alleen wat gewrijf. Toen ik me mocht omdraaien pijpte ze, met condoom, aardig. Vervolgens in doggy afgemaakt, wat heerlijk is met die prachtige billen.
Zelf deed ze niet veel en ik vond er weinig passie inzitten. Ze rookt(ook in de kamer) en haar gebit is érg onverzorgd, wat zwart achtige tanden, wellicht door drugs??
Haar gezicht is verder best knap, wel flinke nep wimpers.
Voor mij persoonlijk geen herhaling en na 45 minuten en de daad meteen gegaan.
 
Weet niet hoe ik een normale recensie met sterren kan plaatsen op deze vernieuwde site???
Maar ik ben bij Jenn geweest!
Vooraf afgesproken voor een erotische massage en bij klik intiem. Zoenen doet ze nooit, alles is veilig en geen anaal. Prima, dat hoeft van mij ook niet. Intiem doet ze alleen bij een boeking van minimaal een uur dus dat afgesproken.
Jenn zit al zo'n 8 jaar in het vak, voornamelijk in SM volgens haar zeggen. Ze is een hele slanke/afgetrainde meid met kleine, stevige, mooie borsten! En echt prachtige billen! Bijna perfect!
Verder heeft ze véél tattoos over haar hele lichaam, handen, nek enz dus daar moet je van houden. Ze is spontaan en babbelt graag.
Al met al klinkt dit heel positief, ik vond mijn ervaring echter matig. De massage was weinig erotisch aan en alleen wat gewrijf. Toen ik me mocht omdraaien pijpte ze, met condoom, aardig. Vervolgens in doggy afgemaakt, wat heerlijk is met die prachtige billen.
Zelf deed ze niet veel en ik vond er weinig passie inzitten. Ze rookt(ook in de kamer) en haar gebit is érg onverzorgd, wat zwart achtige tanden, wellicht door drugs??
Haar gezicht is verder best knap, wel flinke nep wimpers.
Voor mij persoonlijk geen herhaling en na 45 minuten en de daad meteen gegaan.
Weet je nog wat je hiervoor hebt betaald?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan