Recensie Jenny, Schagen (foot fetish) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witpikje

Newbie
4
23/03/23
6
2
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/voetenfetisj_6426726
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In november was het zo ver: Mijn eerste officiële commerciële afspraak.

Zelf keek ik al jaren op Sexjobs, omdat het in het dagelijks leven moeilijk is om meiden te ontmoeten met een foot fetish. Echter durfde ik durfde nooit echt af te spreken via Sexjobs. Enerzijds de spanning, anderzijds dat ik het altijd aan de prijzige kant vond. Totdat ik een aantrekkelijke advertentie zag van een paar mooie grote voeten in het strandzand, waarvan vooral haar grote tenen opvielen. Iets waar ik zelf erg van hou. En dat ook nog eens voor in mijn ogen een aantrekkelijke prijs.

Daarom besloot ik iets te doen wat ik tot nu toe nog nooit had gedaan. Namelijk contact leggen voor een mogelijke commerciële afspraak,

Ik stelde mij netjes voor op whatsapp en vertelde dat ik haar mooie advertentie op Sexjobs had gezien. Zij reageerde vriendelijk terug. We wisselden van gesprek en we kwamen tot een afspraak de volgende ochtend. Ik had haar gevraagd warme wintersokken te dragen, zodat de geur van haar voeten de volgende dag goed te ruiken waren. Ook vroeg ik nog om een nagellak kleurtje.

Zo gezegd zo gedaan reed ik de volgende dag naar Schagen waar ik een prachtige half Antilliaanse meid de deur zag open doen en door haar hartelijk werd ontvangen.

Gezien dit voor mij mijn eerste commerciële ervaring was, was ik bij het begin erg gespannen, zij zorgde bij binnenkomst dat ik mij snel op mijn gemak voelde.

De eerste 5 minuten met elkaar gepraat en daarna mocht ik gaan zitten op een grote kussen op de grond, waarbij zij op de bank achter mij zat en haar voetjes op mij heen legde.

Ik voelde mij op mijn gemak, ondanks dat ik haar niet kon aankijken omdat ze achter mij zat. Haar heerlijke voetengeur rook ik door haar sokken heen en ik werd toen enorm opgewonden.

Ik vroeg of ik haar sokken mocht uitdoen en dat mocht. Ik zag haar heerlijke grote voeten uit haar sokken en ze waren ook heerlijke zweterig, zoals ik had gevraagd. Dat kwam waarschijnlijk door het slapen met die wintersokken. Helaas waren haar teentjes niet gelakt. maar goed dat mocht de pret niet drukken, want toen ik aan haar voeten likten, smaakte ze heerlijk. Het duurde niet veel langer dan dat ik haar teentjes in mijn mond had. Ze maakten extra heerlijk vanwege haar geur.

Botergeil was ik op dat moment. Ik mocht mijn broek uittrekken en zij stimuleerde mijn pik door mijn boxershort heen. op een heerlijke manier. Ondertussen was ze dit ook aan het filmen, wat ze netjes van te voren aan mijn vroeg.

Ik vroeg of ik mijn boxer uit mocht doen en dat mocht. Toch had ik even wat moeite met het feit dat ik naakt ging en er geen (goede) gordijnen waren vanwege eventuele inkijk. Maar Jenny stelde mij gerust dat ze op 3 hoog geen inkijk had, en dat klopt ook, maar toch had ik liever de gordijnen dicht gezien.

Ik deed mijn boxer uit en 11,5cm aan stijve pik kwam eruit. Ik was mega opgewonden, dus het zou heel goed zijn dat die misschien zelfs wel 12cm zou zijn geweest.

Toen begon Jenny mij heerlijk af te trekken met haar voeten aan beide kanten van mijn pik. Ik had het zwaar. Bij het begin van deze footjob gaf ik haar aan dat ze iets zachter moest aftrekken met haar voeten omdat ik anders al ging spuiten, daarop verplaatste ze gelijk haar voeten van mijn pik naar mijn ballen, waar ze kleine tikjes tegenaan gaf. Dat werkte erg herstellend, waardoor ik er weer een paar minuten tegenaan kon gaan.

Ondertussen mocht ik zelf ook filmen en hadden we het over de term "snelle spuiter".

Een paar minuten later nadat de footjob weer verder ging, hield ik het niet meer. Vlak voordat ik klaarkom vroeg ik of ik haar mocht aankijken bij het spuiten, waarop ze vriendelijk zei "ja hoor". Wat voor mij het teken was om te mogen spuiten.

Ik had mij al bijna een week niet afgetrokken, dus ik had een behoorlijke voorraad zaad in mijn ballen. Wat ook te merken was, want ik spoot haar prachtige voeten (en mijn shirt) helemaal onder toen ze heerlijk met haar grot teen het gevoelige stukje bij mijn eikel aan het footjobben was.

Heerlijk hoe ze met haar grote teen aan het wrijven bleef over mijn eikel tijdens het spuiten.

Helaas stopte ze iets te vroeg met het aftrekken met haar voeten, want ik had het liefste nog even 5 trekjes meer van haar voeten gehad, maar goed ik begrijp wel dat het per man verschilt en moeilijk aan te voelen is de eerste keer.

Ze maakte haar voeten schoon, trokken haar sokken weer aan en ik maakte mijzelf schoon voor zo ver dat kon, gezien ik mijn hele shirt had ondergespoten.

We besloten tv te kijken om mij weer even op te laden, gezien ik meerdere malen mocht spuiten en het zeker naar meer smaakte.

Na ongeveer tien minuten tv te hebben gekeken en met haar gepraat, mocht ik weer. Haar sokken werden weer uitgetrokken en ik werd weer gewezen op mijn plek op de grote kussen op de grond.

Ik kreeg een heerlijke footjob en binnen 10 minuten kwam ik weer klaar door die heerlijke zelfde toejob techniek als de eerste keer.

Ik zou in principe nog voor een derde keer mogen, maar toen we weer aan het praten waren, besloot ik toch naar huis te gaan, omdat ik nog een lange terugrit voor de boeg had,

Toen ik thuis was zag ik allemaal mooie filmpjes op mijn whatsapp, waarvan een paar mooie slow motion, waarvan ze eentje met een goede timing van het spuitmoment.


Karakter Jenny:
Jenny is een lieve, relaxe jonge dame, die haar gasten geruststelt. Ze doet niks tegen je zin en luistert goed naar de wensen.

Ook tijdens het spel zelf luistert ze goed. Want toen ik bij het begin van de footjob aangaf dat ze iets zachter moest aftrekken met haar voeten omdat ik anders ging spuiten, verplaatste ze gelijk haar voeten van mijn pik naar mijn ballen, waar ze kleine tikjes tegenaan gaf.

Je kan tevens een leuk gesprek met haar hebben over foot fetish en haar ervaring hier in.


Voeten Jenny:

Licht getinte voeten(half Antilliaans, half Nederlands) , lange tenen, mooie grote teen, goede nagels, mooie arch, aderen zijn goed te zien

Mogelijkheden:

voetmassage, tenenlikken/ruiken/zuigen, footjob, toejob, ballbusting, filmen en fotograferen


Pluspunten:
- Jenny heeft getalenteerde voeten
- Vriendelijk
- Geruststellend
- er wordt niet heel precies naar tijd gekeken
- Aanvoelen wat je lekker vindt
- mooie dame
- haar stem
- het verkennen van grenzen (lichte tikjes van haar voeten tegen mijn ballen)
- Prijs
- de vele foot fetish mogelijkheden
- geur van haar voeten
- Zelf foto's en filmpjes mogen maken
- Jenny filmt zelf ook
- meerdere malen mogen spuiten

Wat had beter gekund:
- nagellak
- zelf heb ik luchtwegproblemen, dus tegen de rooklucht kon ik minder goed
- gordijnen
- net iets te vroeg gestopt met het aftrekken tijdens het klaarkomen


Voor vragen, stuur mij gerust een PM.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan