WHEM Jeny, zwanger,Beringen (Voorheen Nijlen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pure speculaties op niks gebaseerd.
Advertenties staan vaak in NL van buitenlandse dames.
En deze 'werktijden' is ook niks vreemds aan.
Zou jij toch moeten weten ;)
 
App gestuurd. Kreeg gelijk bericht terug. 30min=€100
1h=€150. En al de straatnaam :rolleyes:
:ROFLMAO:
Weet dat het niet zo mooi is om te gaan doen met iemand in die toestand is ,wilde toch proberen,,mooie vrouw,op foto was't totaal anders,mooier en precies al veel langer zwanger ,Was te verwachten,beetje teleur gesteld , algemeen,deed ze haar best, deels licht aan mijzelf,denk wat probelemen te hebben(merk ik al op nu??)Maar toch,wilde er precies snel vanaf zijn ,massage was redelijk,had al beter gehad. Zelf zien of je de moeite wil doen om zover te gaan om dat te doen, Voor mij blijft bij die ene keer, hopelijk heb je er wat aan , Groetjes
 
Ieder zijn mening. Zolang het geen dwang is. Moet het toch geen probleem zijn.
Maar kon ze wel wat standjes? Want bericht is nog wat vaag van je. En zij problemen ??
Zij niet ,maar denk bij mij dat er problemen zijn ,(dokter gaan??) Dwang ,denk het niet ? Zeg het nog deed haar best om mij te bevredigen , maar dan op een manier dat ze er snel vanaf wilde zijn (??) zoals je zeg , ieder zijn mening , en ook ieder zijn eigen toestand van verwerken(??) nog wat ,bij haar kon men niet zoveel doen ,dan alleen maar wat strelen en wat aan de borsten strelen. Maar is toch iets beter dan naar raamprostitutie te gaan(??), daar zien ze dat je op 10 min terug buiten bent voor bijna hetzelfde bedrag(??) Als je haar wilt zien mag je dan niet te lang meer wachten, is nu 4 maand zwanger heeft ze gezegd !! Dus ieder het zijn Hopelijk heb je er wat meer aan ??
 
Ik maak hierop uit dat ze geen sex aanbied en je alleen maar mag kijken en wat strelen , of heb ik het mis :unsure:
sex kun je krijgen , maar zoals vingeren en beffen niet , zoals'k al zei , wilde er precies snel vanaf zijn, deed zeker haar best om je te bevredigen , daar niet van , maar dan snel , niet rustig aan , van kunnen genieten , dat's wat'k zowat wil bedoelen ook (??)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan