Recensie Jess, Antwerpen (Leuven) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
221
03/10/21
211
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jess-3463
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
hallo, deze mooie Jess heb ik reeds vele malen bezocht, ik denk dat ik er gedurende enkele maanden bijna wekelijks kwam, toen ze in t leuvense ontving. Jess is een fantastische vrouw, heeft een prachtig lichaam, een mooi snoetje, leuke babbel. Als je een klik hebt met haar, dan geeft ze zich volledig, en ze geniet ze zelf ook enorm. M'n dates met haar waren steeds zeer intens en passioneel, hoe zij zich volledig geeft, heb ik nog niet te vaak meegemaakt bij een dame. Een absolute aanrader dus!
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jess-3463
Totale kosten (in euro)
200
Ben een paar weken terug ook geweest. Een afspraak vastleggen was niet zo eenvoudig, ze was namelijk alles aan het klaarmaken voor een verhuis. Is een supervriendelijke meid, wild in bed en een poes... nog nooit meegemaakt zo nauw. Echt net een jong dingske van 18 jaar dat de eerste maal opengaat. Vond het wel spijtig dat haar borsten wel ondanks haar jonge leeftijd al wat slapjes hangen. Verder niets dan lof voor deze dame. Wel niet de goedkoopste, maar kwaliteit kost geld. Meen te weten dat ze ondertussen verhuisd zou zijn.
 
Ik lees: zat in Leuven, was aan het verhuizen, zit nu in Lier, reist veel rond.

Voor alle duidelijkheid: is Lier dan haar nieuwe vaste stek (want verhuisd), of reist ze veel rond en is dit een (zoveelste?) tijdelijke locatie?
 
Ik meende begrepen te hebben dat ze zich ging vestigen in Lier. Weet niet hoelang ze al meedraait in het circuit maar ik begrijp waarom ze minimale info vrijgeeft. Wat ze zegt doet ze ook daadwerkelijk en ze is wel een toppertje hoor.
 
Nu... ze verstaat alvast de kunst van een 'minimalistische advertentie' (Redlights).
Daar staat écht bijna niets in!
Stuur ze, spreek af ervaar haar en je zal zien dat het een echte topper is. Geloof me, is echt een van de betere dames, als je echt op zoek bent naar een passionele intense gfe, waarbij respect voor elkaar centraal staat, en als de klik er dan nog is, is het nog 1000 keer meer genieten.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jess-3463
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar dinsdag in Lier bezocht, prachtige dame, erg enthousiast in het spel en een leuke babbel, door de recente verhuis was het appartement nog niet knus aangekleed maar daar kwamen we niet voor .

Verplaatsen naar Antwerpen aub
 
Wat ik me nu afvraag... 2 van de 3 recensies vermelden geen intiem. Moet ik daaruit afleiden dat het na een oraal / manueel hoogtepunt gedaan met spelen is?

Da`s geen commentaar op jullie hoor, maar dan vraag ik me ook wel af of ze het er voor doet? Want 200$ voor een massage, wederzijds oraal met hoogtepunt maar geen intiem... da`s goed verdiend... maar daarvoor ga ik niet afspreken, en voor die massage ook niet...

Dus ik vraag me af: als ze je pijpt tot het einde, is er daarna dan nog een tweede ronde / hoogtepunt met intiem mogelijk?
 
Vorige week Jess ook even bezocht. Van de recensies hierboven is niets gelogen (behalve dat stuk van de slappe hangende borstjes dan :ROFLMAO:).

Staat op je te wachten met de glimlach op het gezicht, mooi opgetut. Leuke babbel ook, een open en genegen vrouw. Mooie verschijning met een pracht van een lichaam. Neemt initiatief eens de kleertjes uit zijn en geniet overduidelijk (mee) van een wilde stoeibeurt. Ook niet vies van wat geile bedtalk.

Kortom, zo eentje die je zou willen cloneren. Ik ben nog steeds aan het nagenieten.

Doefzak, niet twijfelen dus...
 
Iemand nog bij haar geweest? Ik heb al 3 a 4 maal afgesproken met haar maar telkens werd door haar last minute afgezegd. Vraag me ondertussen af of ze nog wel ontvangt of het gewoon leuk vindt om af te spreken en dan af te zeggen. Not amusing!
 
Iemand nog bij haar geweest? Ik heb al 3 a 4 maal afgesproken met haar maar telkens werd door haar last minute afgezegd. Vraag me ondertussen af of ze nog wel ontvangt of het gewoon leuk vindt om af te spreken en dan af te zeggen. Not amusing!
Nog geen geschikt moment gevonden, dus ook nog niet mee afgesproken.

Als je zegt "last minute", dan hoop ik dat je tenminste nog niet vertrokken was? Of heeft ze je bij wijze van spreken voor een gesloten deur laten staan?

Lier is niet zo vlot bereikbaar voor me, dus ik zou er niet mee kunnen lachen, laat staan dat ze meer dan 2 kansen kreeg.

En is het nu zeker in Lier? Want nu staat hier Antwerpen (Leuven) terwijl ze blijkbaar niet meer in Leuven ontvangt?
 
Ze is onlangs verhuist naar Lier dus het is zeker Lier. Misschien kan een admin even het topic aanpassen.

Kunnen we ook even onthouden dat we het hier hebben over mensen van vlees en bloed en niet met sexrobots die 24/24u gewillig heet ter onzer beschikking dienen te staan?

@Guust jammer voor jou dat de date al een paar keer in het water is gevallen. Ik snap dat je 'goesting' om af te spreken dan over is. Maar heb je even gepolst waarom ze heeft afgezegd, of heeft ze een reden genoemd? Bij mij is Jess altijd zeer correct geweest in de communicatie. Misschien is er wel meer aan de hand? Ik kan 1001 redenen bedenken waarom iemand een date zou afzeggen. Life happens. Er gaan weer virussen rond, ze zou zieke familieleden kunnen hebben, etc etc etc. Feit dat ze steeds weer rescheduled met jou is teken dat ze wel wil afspreken en van goede wil is imo, eerder dan dat ze met jouw voeten zou liggen spelen. Zo zit ze niet in mekaar denk ik.
 
Lijkt mij dat je gewoon je frustraties aan het uiten bent over die ene keer en dus niet dat je al 3-4 maal hebt voorgehad dat ze 5 minuten voor de afspraak afgezegd heeft zoals je hierboven laat uitschijnen?

Zoals eerder gezegd: de reden waarom vragen is easily done, en toont ook een menselijke kant. Ik vind het jammer voor je dat je zo negatief reageert want het is een zeer fijne dame.
 
Ik kan Guust wel begrijpen als hij effectief al meerdere keren is afgeblazen, waarom zou hij erover liegen, dan is het logisch dit hier te melden zodat meer ongeduldige wandelaars niet teleurgesteld geraken.
En ik denk niet dat hij het vanuit frustratie vermeld doch gewoon wil horen of hij als enige in dit schuitje zit. De door Jess opgegeven annulatieredenen doen niet ter zake.
 
Lijkt mij dat je gewoon je frustraties aan het uiten bent over die ene keer en dus niet dat je al 3-4 maal hebt voorgehad dat ze 5 minuten voor de afspraak afgezegd heeft zoals je hierboven laat uitschijnen?

Zoals eerder gezegd: de reden waarom vragen is easily done, en toont ook een menselijke kant. Ik vind het jammer voor je dat je zo negatief reageert want het is een zeer fijne dame.
https://www.girlsreview.nl/threads/whem-ana-west-vlaanderen.28277/post-637290 lol je doet exact zelf wat guust doet hier lijkt me 💁‍♂️

Los daarvan, niet leuk voor jou guust, blijven proberen zou ik zeggen, ze is t wel driedubbel waard...
 
ja heb ook een paar keer een annulatie gehad meestal wel ruim op voorhand.
redenen zeer begrijpelijk
pas verhuisd, spreekt sowieso maar beperkt af, wat luchtwegvirussen in omloop
Deze week dan toch gelukt.
Een superervaring!!!!!
Schat van een meid, lief, vrolijk inderdaad niet op haar mondje gevallen voor wat geile bedtalk vanaf moment één bij binnenkomst veel gelachen en plezier gemaakt.
en wat een figuurtje. snap het geleuter over "slappe borstjes" niet. dit is een 100% naturelle verschijning geen siliconen toevoegingen. Voor mij kan ze zo in het modellenwerk stappen. Heerlijke sex gehad waarbij het echt duidelijk is dat ze er zelf ook volop van kan genieten. Geen klokkijker uiteindelijk anderhalf uur binnen geweest voor een date afgesproken en betaald voor één uur.
Bij afscheid ineens een nieuwe afspraak vastgelegd.
Kan alleen maar aanraden toch te blijven proberen en je niet te laten afschrikken door een keer een annulatie
 
Zou ze van naam en locatie veranderd zijn? Zelfde stijl advertentie op rl
Is mogelijk, tel no is alleszins anders dan dewelke ik eerder opgeslagen heb. Profiel mogelijkheden/prijzen zijn idd identiek en koningshooikt is deelgemeente van Lier
 
Zou ze van naam en locatie veranderd zijn? Zelfde stijl advertentie op rl
wel wat raar als er zoveel mannen nog eens graag zouden willen afspreken met Jess dat zij dan incognito een nieuwe advertentie opent. ik zou denken dat ze haar oude advertentie maar hoeft zichtbaar te maken en er komen genoeg klanten op af
PZC was normaal mogelijk. En massage tafel?? never seen.
maar goed wie ben ik de wegen van sommige DVP's zijn ondoorgrondelijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan