Recensie Jess, Antwerpen Luchtbal 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stille getuige

Vaste klant
Forumpionier
107
09/07/21
85
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jess-luchtbal-2.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij deze 19 jarige dame geweest.
Mooie slanke dame ontvangt in net appartement.
Hoewel appartementsblok toch discreet.
Mogelijkheid tot douchen.
Niet vlug vlug afwerken.
Doet wat in de adv staat.
Ze wil je toch echt wel verifiëren of je Vlaams/Nederlands bent.
Pzc doet ze zacht waar ik van hou.
Twintig euro extra betaald voor cif. Dat laat ze ook echt toe zonder haar hand ervoor te houden of gezicht weg te draaien.
Enige restrictie was dat ik niet op haar haar mocht klaarkomen.
Uur meer dan ruim volgemaakt is was laatste klant.
Heeft ondanks jonge leeftijd veel meegemaakt maar dat belet haar niet om van deze job te genieten.
Leeftijd neem ik aan dat die klopt ivm het feit dat ze ook op kinky wou adverteren maar niet toegelaten werd vanwege leeftijd maw die id check gebeurt dus echt.
Op moment van dit schrijven staat adv ofline maar als je googled op Jess Luchtbal kun je haar foto's en telnr zien.
Petite meisje. Spijt dat ik geen 20 euro bijbetaald heb voor tongzoenen, ik vind het apart ervoor te moeten bijbetalen maar beter dat dan adverteren en niet doen.
Oh ja wel fijn dat ze zich even opfrist op moment dat je er bent hoewel je dat ook van tevoren kunt doen. Ze vraagt of je zelf ook wil. Had net gedoucht maar heb wel meegekeken en intussen wat gekletst.
 
Laatst bij deze 19 jarige dame geweest.
Mooie slanke dame ontvangt in net appartement.
Hoewel appartementsblok toch discreet.
Mogelijkheid tot douchen.
Niet vlug vlug afwerken.
Doet wat in de adv staat.
Ze wil je toch echt wel verifiëren of je Vlaams/Nederlands bent.
Pzc doet ze zacht waar ik van hou.
Twintig euro extra betaald voor cif. Dat laat ze ook echt toe zonder haar hand ervoor te houden of gezicht weg te draaien.
Enige restrictie was dat ik niet op haar haar mocht klaarkomen.
Uur meer dan ruim volgemaakt is was laatste klant.
Heeft ondanks jonge leeftijd veel meegemaakt maar dat belet haar niet om van deze job te genieten.
Leeftijd neem ik aan dat die klopt ivm het feit dat ze ook op kinky wou adverteren maar niet toegelaten werd vanwege leeftijd maw die id check gebeurt dus echt.
Op moment van dit schrijven staat adv ofline maar als je googled op Jess Luchtbal kun je haar foto's en telnr zien.
Petite meisje. Spijt dat ik geen 20 euro bijbetaald heb voor tongzoenen, ik vind het apart ervoor te moeten bijbetalen maar beter dat dan adverteren en niet doen.
Oh ja wel fijn dat ze zich even opfrist op moment dat je er bent hoewel je dat ook van tevoren kunt doen. Ze vraagt of je zelf ook wil. Had net gedoucht maar heb wel meegekeken en intussen wat gekletst.
Ik weet over wie je het hebt. ben een keertje bij haar geweest toen ze nog in Antwerpen ontving. Heel raar gezicht heeft ze en buiten het feit dat de service niet slecht was rook ze toch niet superfris......Ik heb haar dan ook niet gebeft toen. Pijpen was wel top. Ze draagt ook een pruik, maar veronderstel dat de meesten daar geen probleem van maken.
 
Ik weet over wie je het hebt. ben een keertje bij haar geweest toen ze nog in Antwerpen ontving. Heel raar gezicht heeft ze en buiten het feit dat de service niet slecht was rook ze toch niet superfris......Ik heb haar dan ook niet gebeft toen. Pijpen was wel top. Ze draagt ook een pruik, maar veronderstel dat de meesten daar geen probleem van maken.
Wat bedoel je met raar gezicht? Lelijk?
 
Ben er ook bij geweest en mij dik beklaagt hoor.
Is eentje die het zuiver voor de € doet.
Ik had er geen klik mee maar iemand anders mss wel dus beslis zelf maar of je er naar toe gaat.
Ik niet meer
 
Ben een tijdje geleden ook bij haar langs geweest. Vond het niet echt spectaculair, Dat is in deze leeftijdscategorie zeer moeilijk te vinden trouwens. Maar ze bestaan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan