Recensie Jesse, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickie Dick

Newbie
16
09/06/25
8
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4514390-jesse
Totale kosten (in euro)
100
Vanmiddag bij Jesse langsgegaan op Zuid in Rotterdam. Een afspraak was snel gemaakt en ontvangst was op een nette lokatie.
Jesse lijkt veel op de dame in de advertentie, maar ik durf geen 100% garantie te geven 😁. Ik vond ze er iig beter uitzien dan op haar foto's.
Jesse begint je meteen te flink te kussen bij binnenkomst en haar handen weten al meteen de juiste weg te vinden naar het gereedschap. Ik heb een prima tijd met haar gehad. Ze doet erg haar best om je te plezieren en er is absoluut geen haast bij.
Ondanks dat ze geen Engels spreekt was er toch voldoende communicatie mogelijk met handen en voeten. Na haar lekker gebeft te hebben, wat goed werd ontvangen, heb ik haar in diverse standjes verwend. Nadat ik was klaargekomen werd ik niet meteen weggewerkt. Het was nogal warm, dus ik mocht lekker even blijven liggen en de ventilator werd nog even aangeschoven. Ze was oprecht zorgzaam en maakte een paar keer duidelijk dat ik mijn tijd mocht nemen. Nou dat maakt ik zelden mee. Tussentijds maakte ze nog even extra willie schoon, kreeg wat hulp het aankleden en kreeg een lieve knuffel afscheid. Ik kan niets negatiefs schrijven over dit bezoek.

Terug
Bovenaan Onderaan