jessi hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben bij deze niet geweest
Heb alleen slechte ervaringen met zwarte dames
De foto's zijn Top maar eens binnen 😢
Ik ga nooit meer naar zo een dame toe….
Altijd rap rap en ze willen je heeel snel buiten
Maar iedereen staat er vrij in om om te gaan
Grts
 
Met alle respect maar deze mening deel ik helemaal niet over Jessi.
Ik heb ze ervaren als een echte GFE. Ik moet toegeven, ik heb het wel voor deze dames, maar toch. Als je een beetje moeite doet krijg je er bijzonder veel voor terug.
Jessi is echt zoals ze op de foto's is. Geen grammetje meer. een lekker en op zich speels ding met lekkere borsten... een zalig en fris ruikend kontje. Ik heb ze twee weken terug in Mene voor het eerst bezocht en afgelopen vrijdag in Aalst. Het was vrijdag ruim 01u voor ik bij haar was en had voor 1u betaald, en stond pas 1u15 weer op de stoep, gemasseerd... Ik probeer er asap een recensie over te schrijven, maar zal dit doen in een ander chat, deze vind ik te negatief om er verder nog veel woorden aan te besteden. Het veroordelen van mensen omwille van een kleur zonder ze bezocht te hebben, vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd.
 
Ik. Ik ben er afgelopen vrijdag nacht geweest. Ze is werkelijk de dame op de foto. Ik had ze bezocht in Menen enkele weken terug en ben ze sindsdien blijven volgen. Vorige week zat ze in Diest en dus deze week in Aalst. Ze gaat van "kamer" naar kamer en trekt zo Vlaanderen rond.
't Is een zalige, lieve meid, met een lijf waarvan de meeste dames dromen. Mooi gevormde borsten die ruim een handje vol zijn en nog echt strak staan. Een afro-kontje waar je zalig op kan beuken...
Ze heeft iets speels in haar gezicht en lach... En voor hen die Mara kennen uit Gent, veel minder betweterig of "adviserend", zoals je wil... (Maar ze heeft misschien ook minder gestudeerd.)
Ik neem er deze week de tijd voor om er een uitgebreidere recensie over te schrijven... Maar als je de kans krijgt om langs te gaan, zeker eens proberen. Als je haar via WhatsApp of SMS benaderd, krijg je snel en uitgebreid antwoord.
 
Met alle respect maar deze mening deel ik helemaal niet over Jessi.
Ik heb ze ervaren als een echte GFE. Ik moet toegeven, ik heb het wel voor deze dames, maar toch. Als je een beetje moeite doet krijg je er bijzonder veel voor terug.
Jessi is echt zoals ze op de foto's is. Geen grammetje meer. een lekker en op zich speels ding met lekkere borsten... een zalig en fris ruikend kontje. Ik heb ze twee weken terug in Mene voor het eerst bezocht en afgelopen vrijdag in Aalst. Het was vrijdag ruim 01u voor ik bij haar was en had voor 1u betaald, en stond pas 1u15 weer op de stoep, gemasseerd... Ik probeer er asap een recensie over te schrijven, maar zal dit doen in een ander chat, deze vind ik te negatief om er verder nog veel woorden aan te besteden. Het veroordelen van mensen omwille van een kleur zonder ze bezocht te hebben, vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd.
Dat was een duur kwartiertje dan 🙃
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan