WHEM Jessi, Sittard

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier ook contact maar concrete afspraak blijft helaas uit. Haar auto is kapot sinds het weekend geeft ze aan…

Komt vriendelijk over en echt mijn type, dus ook zonder pijpen wil ik mijn kans wel wagen.

Echter, ondanks mijn flexibiliteit qua afspreken en vervoer dus nog geen concrete afspraak kunnen maken. 😏

Klopt, ze heeft in de sneeuw haar velg kapot gereden op een stoeprand en zit zonder vervoer.
Bijkomend probleem is dat ze een type auto rijdt waarvan vervanging/bestellen wel ff kan duren. :sneaky:
Aangeboden om haar op te halen, vond ze helaas een minder goed idee qua privacy.
Ff geduld hebben dus.

Voor de rest, idd mijn type en supervriendelijk op Whatsapp, gekregen foto's beloven veel goeds. 😇

Ik weet een goed adres waar ze kromme velgen kunnen richten.

Ze zit dan tussen 2 en 5 dagen zonder die velg. Uiteraard afhankelijk vd drukte. 👌
Lichtmetalen velg die gebarsten is, niet bepaald reparabel. 🫤
Aangeboden om haar op te halen, vond ze helaas een minder goed idee qua privacy.
Ff geduld hebben dus.

Voor de rest, idd mijn type en supervriendelijk op Whatsapp, gekregen foto's beloven veel goeds. 😇
☺️
Informeerde nog naar cardate mogelijkheden, zag dat ze die ook aanbood.
Dat vond ze wel kunnen dus gisteren alsnog kennis gemaakt. 😍
Vrijpartij in auto is dus echt niet mijn ding is gebleken, herhaling komt er zeker wel. 👍

Jessi blijkt iig een echt mooie meid, leuk koppie, superlief en botergeil. Vlotte babbel ook en komt betrouwbaar/eerlijk over. 👍

Recensie volgt wellicht na thuisbezoek. 😉

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan