Recensie Jessica, Antwerpen, Verversrui 22/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toegoejef

Vaste klant
Forumpionier
127
28/07/21
230
17
Tot mijn verbazing en blijdschap vandaag de Argentijnse Jessica terug gespot, na twee jaar terug actief in onze speeltuin.
Goede reden om mijn plannen te wijzigen en haar na zeer lange tijd nog eens te bezoeken.
Service nog altijd top zoals vroeger al het geval was .
Fysiek nog altijd dezelfde, mooi gezichtje, lange donkerbruine haren, bruine ogen, parelwitte tanden, natuurlijke cup (B-C?) en stevige latinakont
Dat zicht als je achter haar de trap oploopt ...:p
Leuk voorspel, en daarna een zalige pijpbeurt gekregen
Niet geneukt op mijn verzoek, dan doen we de volgende keer ...
Toppertje, mooi , vriendelijk en correct.

"Na twee jaar terug actief" ????
Heb een tweetal maanden geleden reeds gemeld onder "Stamcafé" dat ze (nog eens) terug was....
Aangezien ik lang niet altijd alles op stamcafé lees was dit me ontgaan, waarvoor mijn excuses, Giorgio;)
Bij deze kan ik nog aanvullen dat ze nu voor de avondshift kiest (nu wil dit zeggen vanaf 16u tot 23u) en ze "van plan" is om deze keer tot april te blijven.

Aah, das leuk nieuws en tegelijk hoopgevend dan nog toppers misschien aan het begin staan van een terugkeer achter de ramen, want over het algemeen gezien ist fucking triestig qua toppertjes.

Nuja, Jessica in het verleden ook tweemaal bezocht ongeveer en was telkens wel in orde.
Alleen, de laatste keer vond ik dat ze iets teveel was bijgekomen in vgl met de eerste keer, ondertss jaren geleden...

Moet dringend es een nachtshift in SKW aandoen, veel te lang geleden.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan