WHEM Jessica Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee helaas nog niet. Ze zit nu in Nijmegen. Wel even met haar geappt, in het Engels. Ze bleef maar drie dagen hier in de regio. Als ik zo de foto's bekijk is ze wel heel lekker. Dus als ze weer in het zuiden is dan probeer ik het.
 
waaooo... misschien was hij de dief, ik ben gewoon een eenzaam meisje dat voor zichzelf probeert te zorgen. Als ik niet zeker weet of de persoon alleen komt, neem ik niet op of geef ik mijn nummer niet, het is tegenwoordig te gevaarlijk... Ik controleer ze gewoon om er zeker van te zijn dat ze alleen zijn en dat ik een goede sfeer heb met de persoon , want eenmaal binnen ben ik graag ontspannen en dat is de persoon ook zodat we in alle rust kunnen genieten van het moment dat we samen zijn.
 

Vind het lastige materie dit! Zoals wij op dit forum ook wel eens vraagtekens zetten wanneer een nieuwe schrijver meteen een hele uitgesproken recensie plaatst, zo vind ik het ook te weinig onderbouwt als er 1 melding is vanuit een dergelijk register.

Ben zelf niet aanwezig geweest bij de ervaringen van de melder en heb ook geen ervaringen met Jessica, maar wil wel een en ander in een bepaalde context proberen te plaatsen voor we hier een dame een soort van afschrijven.

De uitleg van Jessica zelf kan ik ergens ook wel begrijpen. Al zullen eventuele negatieve verhalen niet allemaal uit de lucht komen vallen.


Maar wil vooral het punt maken dat we voorzichtig moeten zijn en goed moeten kijken naar de "waarde" van onze bronnen.
 
Vind het lastige materie dit! Zoals wij op dit forum ook wel eens vraagtekens zetten wanneer een nieuwe schrijver meteen een hele uitgesproken recensie plaatst, zo vind ik het ook te weinig onderbouwt als er 1 melding is vanuit een dergelijk register.

Ben zelf niet aanwezig geweest bij de ervaringen van de melder en heb ook geen ervaringen met Jessica, maar wil wel een en ander in een bepaalde context proberen te plaatsen voor we hier een dame een soort van afschrijven.

De uitleg van Jessica zelf kan ik ergens ook wel begrijpen. Al zullen eventuele negatieve verhalen niet allemaal uit de lucht komen vallen.


Maar wil vooral het punt maken dat we voorzichtig moeten zijn en goed moeten kijken naar de "waarde" van onze bronnen.
Danke
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan