Recensie Jessica, Eindhoven (voorheen Utrecht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
487
27/08/21
241
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/3983777-jessica
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame zit nu (sinds vandaag?) in Eindhoven, ben afgelopen week in Utrecht (Overvecht) bij haar geweest, op een voor mij bekende locatie.

Exact de dame van de foto's, toen ik er lag zei ze dat ze zonder kon pijpen dat dat €30 extra kostte, via Whatsapp had ze echter gezegd dat dat €20 was dus ik zei dat ik maar €20 bij me had, dat was ook prima. Ze pijpte heel snel en gericht op zo snel mogelijk hard maken, zonder enig gevoel voor souplesse of wat dan ook. Hield haar bovenkleding aan, toen ik vroeg of ik daarbij mocht negeerde ze dat. Zodra ik hard was gooide ze er een condoom omheen en werd ik gemaand haar missio te neuken, ze hield tegelijk haar hand/vingers ervoor/erop (om meer druk te kunnen zetten?).

Zelfs voor een vluggertje erg gehaast en kortaf, zonder charme. Absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook hier geweest. Bij het contact vooraf aangegeven dat ik op zoek was naar tongzoenen. Dat was ok met 40 euro extra, ik maakte er 50 van want heb alleen briefjes van 50.

Ze had er duidelijk geen zin in, hield haar lippen en haar tong stijf leek het. Ze kapte het ook steeds af en begon toen met een verhaal over dat het raar was dat ik alleen voor tongzoenen kwam. Over de seks kan ik niet oordelen want ik kwam alleen maar voor tongzoenen. Als je op zoek bent naar tongzoenen dan moet je hier in elk geval niet heen gaan. Ik wil eigenlijk 1 ster geven, maar vooruit ik geef er 2 omdat ik haar tong in ieder geval heb aangeraakt.

Verder wel een aardige dame hoor, maar wel wat afstandelijk. Voor mij ook geen kans op herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan